Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@23:01:24 GMT

آمار کرونا همدان ۱۲ اسفند؛ ۵ فوتی و ۷۵ بستری جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۰۱۹

آمار کرونا همدان ۱۲ اسفند؛ ۵ فوتی و ۷۵ بستری جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به پنجشنبه _ دوازدهم اسفندماه_ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ بیمار مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی پنج مورد فوتی ثبت شده و تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به سه هزار و ۲۴۸ نفر رسیده است.

تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هشت نفر است. مجموع بیماران شناسایی شده ۱۴۲ هزار و ۵۰۱ نفر بوده و ۲۹ هزار و ۶۲ بیمار بستری نیز بهبود پیدا کرده‌اند.

تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۷۴، دوز دوم یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۳۱۳ و دوز سوم ۵۱۴ هزار و ۷۸۰ بوده است.

مجموع واکسن‌های تزریقی در این استان سه میلیون و ۷۱ هزار و ۸۶۷ دوز است.

کد خبر 559239

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران کرونا دلتا همدان آمار کرونا در همدان شیوع کرونا در همدان کرونا در همدان آخرین آمار ابتلا به کرونا در همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت کرونا در همدان ابتلا به کرونا در همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت قرمز کرونا در همدان ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین