Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برگزاری جلسه کمیته خدمات بهداشت ، درمان و محیط زیست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مازندران با حضور اعضای این کمیته با هدف هماهنگی بیشتر اعضا در راستای حفظ سلامت مسافران و هم استانی ها در دانشگاه علوم پزشکی مازندران.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، جلسه کمیته خدمات بهداشت ، درمان و محیط زیست  ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مازندران با حضور اعضای این کمیته با هدف هماهنگی بیشتر اعضاء در راستای حفظ سلامت مسافران و هم استانی ها در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
دکتر تورج اسدی معاون درمان و جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر استان در این جلسه  از اﺟﺮای ﻃﺮح ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ و ارﺗﻘﺎی ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻔﺮ وﯾﮋه ﻧﻮروز از 25 اسفندماه تا 15 فروردین 1401 خبر داد و ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی و مشارکت دستگاه های اجرائی عضو این کمیته،  بر رفع مشکلات احتمالی و پیش بینی تمهیدات لازم در این خصوص تاکید کرد و خواستار  آمادگی کلیه مراکز بهداشتی و درمانی و سازمانهای همکار در ایام نوروز برای ارائه خدمات مناسب به مردم و مسافران نوروزی شد.           
دکتر اسدی همچنین به آموزش و اطلاع رسانی خدماتی که در ایام تعطیل در بحث سلامت در داخل استان انجام خواهد گرفت اشاره کرد و از آماده سازی اقلام آموزشی و اطلاع رسانی و همچنین اطلاعات لازم مراکز بهداشتی درمانی و اقامتی که در سطح استان آماده خدمات می باشند خبر داد تا در اختیار مسافران و مردم قرار گرفته شود.    
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین بر بازرسی مستمر تیم های مشترک بهداشت، دامپزشکی، محیط زیست ، اداره کل صمت و اماکن در استان بمنظور نظارت بر وضعیت بهداشت محیط اماکن، مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و مراقبت از بیماریهای تنفسی و بیماریهای منتقله از طریق آب و غذا تاکید کرد و از تدابیر مناسب برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری جلسه کمیته خدمات بهداشت درمان و محیط زیست ستاد تسهیلات سفرهای ن دانشگاه علوم پزشکی مازندران خدمات بهداشت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج