Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روز جمعه رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان سفر می‌کند‌ و مردم استان از هر قشری تلاش دارند تا مشکلات و مسائل خود را از طریق رسانه‌ها به گوش دولت برسانند.

بهمن ممشلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دهیاران سنگربانان دولت در راستای خدمت به مردم بوده و بیشترین شناخت را نسبت به امکانات و پتانسیل‌های روستاها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برابر قانون یکی از وظایف دهیاران در کشور فراهم آوردن زمینه اشتغال و مساعدت لازم در این راستا برای افراد بیکار در روستا است اما خود دهیاران هنوز پاسخی برای وضعیت استخدامی آنها از دولت دریافت نکردند.

بخشدار مرکزی شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: با اینکه این افراد خود دغدغه ایجاد اشتغال برای اهالی روستا دارند اما مردم روستا را به رعایت سیاست‌های اشتغالزایی درست تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال ۷۷ با تصویب مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور اجازه داده شد تا اداره امور روستاها با توجه به موقعیت محلی و با درخواست اهالی روستا به تمام دهیاری‌ها واگذار شود و این در سال ۸۰ به تصویب هیات وزیران رسید اما متاسفانه این امر تاکنون به درستی اجرا نشده و مشخص نیست در توسعه و متولی‌گری روستاها بنیاد مسکن نقش دارد و یا باید دهیاران مدیریت کنند.

ممشلی گفت: انتظار داریم در سفر استانی هیات دولت و رئیس جمهور این دغدغه دهیاران که تاکنون مغفول مانده و مسوولان نیز به آن توجه نکردند، مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات دولت به گلستان مطالبات دهیاران در خصوص استخدام آنها بی پاسخ مانده است متولی توسعه روستاها بنیاد مسکن است یا دهیاری خبرگزاری فارس استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شورای روستا نهاد مردمی که برای آبادانی و‌پیشرفت روستا با حمایت اهالی آن منطقه تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود