Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار هرمزگان برطرف شدن مشکل اسناد مالکیتی در محلات شهر بندرعباس را یکی اولویت‌های مهم خود در این استان برشمرد و گفت: یک برنامه مهم برای حل مشکل اسناد مالکیتی مردم داریم و امیدواریم تا پایان سال این مشکل برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح قدس بندرعباس اظهار داشت: به شدت به عدالت در توسعه و توازن معتقد هستم‌، شهر بندرعباس را باید ویژه دید و توجه داشته باشیم که بندرعباس آخرین سد ما برای جلوگیری از خروج نخبگان از کشور است به همین منظور تاکید ویژه‌ای بر توسعه بندرعباس دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برخی از محلات بندرعباس از بسیاری از شهرها بزرگتر هستند لذا می‌طلبد برنامه ویژه‌ای را داشته‌ باشیم و به همین منظور برنامه‌‌های مهمی برای شهرک پیامبر اعظم و دیگر محلات داریم.

دوستی تاکید کرد: اگر دست به دست هم دهیم استان هرمزگان بسیار زیبایی خواهیم داشت من در عمل و کلام همه بزرگان و مسئولان می‌بینم که دغدغه اصلی آن‌ها پیشرفت استان است و ما هم در کنار آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اتفاق در توسعه شهری بندرعباس قرار است رخ داد و آن هم رفع گرفتاری بود که در محلاتی دارای مالکیت شخصی بود و ما دنبال یک بانک زمین بودیم که زمین‌هایی به مالکان محلات دهیم و زمین‌های مالکان را که الان مردم در آن‌ها سکونت دارند را به مردم واگذار کنیم‌.

استاندار هرمزگان تاکید‌ کرد: خوشبختانه 350 هکتار زمین در اختیار استان قرار دارد تا محلاتی که مالک خصوصی دارند از این 350 هکتار زمین به آن‌ها زمین دهیم و سند مالکیت محلات را برای مردم صادر کنیم که این امر گام مهمی است و اتفاق بسیار مبارکی است و امیدوارم تا پایان سال محقق شود. 

استاندار هرمزگان: فرآیند اعطای سند مالکیتی در محلات شهر بندرعباس آغاز شدچرا صدور سند مالکیت برای حریم دریا مبنای شرعی و قانونی ندارد؟سند مالکیت کشاورزی مانع از ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن نمی‌شود

دوستی تاکید کرد: اعتبارات در توسعه شهری صرفا در دست شورا و شهردار نیست و به همین منظور همه باید پای‌کار بیایند و کمک کنند و بنده هم اعتقاد دارم که بندرعباس باید به عنوان یک سدی برای حفظ نیروی انسانی توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: 5 گره اصلی در شهر بندرعباس وجود دارد و سعی می‌کنیم همه آن‌ها را پیش ببریم و امیدواریم وضعیت ورودی غرب بندرعباس ساماندهی شود و یک برنامه‌ای هم شهرداری برای بلوار شرقی بندرعباس حتما خواهد داشت تا ما یک محل زیست مناسب را برای مردم در بندرعباس فراهم کنیم.

انتهای پیام/865/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان شهر بندرعباس سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.

 بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمین‌های مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.

بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم