Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، سخنرانی‌ها و مقالاتی که در نشست‌های همایش بین‌المللی تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا ارائه می‌شوند، در سه سرفصل اصلی اقتصاد، سیاست و فرهنگ جای می‌گیرند.

عناوین مقالاتی که در نشست فارسی این همایش با محوریت اقتصادی ارائه می‌شوند، شامل پلتفرم‌های مزرعه تا سفره ایران در گذر از چالش کووید ۱۹، تأثیر همه‌گیری کووید ۱۹ بر بهره‌وری نیروی کار، تأثیر کووید ۱۹ بر روابط قراردادی در حوزه تجارت بین‌المللی، نقش شرکت‌های بین‌المللی در مواجهه با همه‌گیری کووید ۱۹ با رویکرد کارآفرینی فناورانه، عملکرد دانشجویان در امتحانات مجازی در دوران همه‌گیری کووید ۱۹، کرونا و تحولات اقتصاد سیاسی فدراسیون روسیه، تأثیر اقتصادی جهانی کووید ۱۹، نقش بحران اقتصادی بر تاب‌آوری اجتماعی و اقتصادی مردم در دوران کرونا و سیاست‌های کشور ژاپن علیه بیماری کرونا با تاکید بر شاخص‌های جمعیتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست فارسی با محور سیاست نیز موضوعاتی از جمله دولت الکترونیک سنگاپور و استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با کووید ۱۹، همه‌گیری کووید ۱۹ و تأثیر آن بر سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا، تأثیرات سیاسی و اقتصادی ویروس کرونا بر سیاست‌ ورزی کشورها، مطالعه موردی چین و بررسی اعتماد عمومی به عملکرد دولت سیزدهم در مقابله با کرونا و بحران همه‌گیری کووید ۱۹ و پژوهش‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل در ایران ارائه می شود.

الگوهای تأثیرگذار بر گرایش مردم به اطلاعات نادرست درباره کرونا؛ مطالعه ایران، روسیه و آلمان، مبانی حقوقی واکسینه کردن اجباری در دوره فراگیری کووید ۱۹، زنانه و دیجیتالی شدن سفر ایرانیان در دوران عسرت؛ مردم‌نگاری دیجیتال سفر در همه‌گیری ویروس کرونا، نقش روحانیت با استفاده از سرمایه اجتماعی در مهار همه‌گیری کرونا در ایران، نظام آموزشی در منطقه آمریکای لاتین در دوران کووید ۱۹، چالش کرونایی یهودیان حریدی در اسرائیل؛ از مذهب تا سیاست، بررسی تحولات آموزشی در عصر پساکرونا و تغییر در الگوی روابط اجتماعی دانشجویان در دوره کرونا، عناوین سخنرانی‌ها و مقالاتی هستند که در سومین نشست همایش بین‌المللی تحولات جهانی در عصر کرونا و پساکرونا به زبان فارسی و با محوریت فرهنگ ارائه می‌شوند.

این نشست‌ها روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، از ساعت ۸:۱۵ به صورت مجازی و روی پلتفرم زوم برگزار می‌شوند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا پژوهش دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پژوهش دانشگاه تهران ویروس کرونا پژوهش دانشگاه تهران بین المللی همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است