Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۱۰ سال از آغاز طرح تعریض محور گرمسار- کرند می گذرد و همین امر مشکلاتی را برای برخی مالکان اراضی در این محور ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، چندین سال است از اجرای طرح تعریض جاده کرند شهرستان گرمسار می‌گذرد؛ طرحی که در آن مسیر تندرو، کندرو و بررسی و رفع جاده حادثه‌خیز در دستور کار قرارگرفته است و به عنوان ورودی جدید شهر گرمسار بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ساکنان روستای کرند گرمسار عنوان کرد: بیش از 10 سال است که جاده روستای کرند به‌صورت بلاتکلیف مانده است و ما صاحب سند هستیم و برای جواز ساخت‌وساز با مشکل مواجه شده‌ایم؛ درخواست ما از مسئولان امر رسیدگی به این موضوع است.

 یاسر عربی، شهردار گرمسار در مورد طرح تعریض جاده کرند گرمسار گفت: این جاده دو قسمت دارد یک قسمت در ضلع جنوبی راه‌آهن و قسمتی بعدی در ضلع شمالی راه‌آهن که باید بگویم قسمت جنوبی در محدوده شهری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از تملک اراضی جنوبی این پروژه توسط شهرداری صورت گرفته و بخشی هم در حال انجام است که در صورت اتمام اقدامات مورد نیاز مشکلی در این بخش وجود نخواهد داشت.

شهردار گرمسار خاطرنشان کرد: اما در قسمت شمالی جاده کرند که خارج از حریم و محدوده شهری است و در محدوده خدمات شهری و شهرداری قرار ندارد؛ مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

عربی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعاتی که دارم عرض می‌کنم بنیاد مسکن در قسمت شمالی جاده کرند تفکیک انجام داده است و مالکان در این بخش باید به بنیاد مسکن مراجعه کنند و براساس توافق با بنیاد قطعه زمین جایگزینی بگیرند یا بهای زمینی که مالک آن هستند را دریافت کنند؛ که به نظر می‌رسد این همکاری صورت نگرفته است و بنیاد مسکن نیز بر همین اساس از طریق دستگاه قضایی وارد عمل شده است تا نسبت به تملک زمین‌ها اقدام لازم را انجام دهد.

وی تأکید کرد: ارائه جواز ساخت و ساز یا صدور مجوز و پروانه در بخش جنوبی که در محدوده خدمات شهری قرار دارد هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

علیرضا فلاحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح می‌توان شاهد توسعه و اشتغال در مناطق روستایی و شهری در غرب استان سمنان شد، گفت: کاهش سوانح رانندگی در منطقه و هموار شدن مسیر دسترسی به بوستان جنگلی و منطقه گردشگری بنه کوه گرمسار از جمله مزایای این طرح است که با تکمیل آن می‌توان شاهد آن بود.

توسعه 3 روستای شهرستان "خنج" در گرو تامین بودجه راهسازی استپروژه‌های راکد راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره فعال شدمشکلات حوزه راهسازی شهرستان مشگین‌شهر برطرف می‌شود

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعه نکردن برخی مالکان در بخش شمالی جاده کرند برای انجام توافقات لازم وبرخی اراضی در این بخش بلاتکلیف مانده است؛ بنابراین ما موضوع را از سوی دستگاه قضایی پیگیر شده‌ایم و امیدواریم هر چه زودتر از این طریق مشکل موجود برطرف شود.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مسکن جاده کرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، جشنواره کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان سمنان با عنوان "سمنان، پایتخت شهرهای جاده ابریشم" "گرامیداشت جانباز مدافع حرم، پهلوان هادی خاکپاش و شهدای ورزشکار استان سمنان" روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن بزرگ غدیر شهر سمنان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات حدود ۱۷۰ کشتی گیر آزاد و۲۰ تا کشتی گیر فرنگی در قالب ۱۷ تیم برگزار شد و درپایان نفرات اول و دوم و سوم مشترک به شرح زیر معرفی شدند

گفتنی است با نظر کمیته فنی محمدمهدی دروهی از باشگاه شهید صدرزاده سمنان به عنوان فنی ترین کشتی گیر و پرویز ایمانی از فولاد محله برترین مربی و باشگاه دلاوران سمنان بهترین باشگاه معرفی شدند

✓وزن ۳۵ کیلوگرم: محمد مهدی دروهی (باشگاه شهید صدرزاده سمنان)-مهدی رضوانی (بسطام) و کیان رشمه و محمدرضا محمدی(گرمسار)

✓وزن ۳۸ کیلوگرم:سید حنطه طباطبایی(باشگاه ولیعصر عج)-ماهان فولادی(فولاد محله) و متین کردی(باشگاه نورانی),محمدرضا داودی زاده (دامغان)

✓وزن ۴۱ کیلوگرم: متین چنگیزی (فولاد محله)-علی اقیان (باشگاه دلاوران) و امیر عباس بوربور(گرمسار),مهدی غلامی (شاهرود)

✓وزن ۴۴ کیلوگرم: احسان رضایی(دلاوران)- ابوالفضل امیر احمدی (دامغان) و صدر نیکدل (گرمسار) ،امیر علی بلوچی (آیندگان)

✓وزن ۴۸ کیلوگرم: امیررضا شجاعی (ولیعصر عج)- امیر حسین امیر احمدی (دامغان) و ابوالفضل تات (گرمسار) ، محمد باقر احمدی(نردین)

✓وزن ۵۲ کیلوگرم: سید ابوالفضل یوسفی (دامغان) - احمدرضا اصغری (نردین) و یزدان اسکندری(شاهرود),محمد حسین تیموری (میامی)

✓وزن ۵۷ کیلوگرم: امیر علی وجدانی(شاهرود)- سجاد نوروزی (میامی) و امیر علی کریمی (شاهرود), امیر مهدی عباسی (فولاد محله)

✓وزن ۶۲ کیلوگرم: مهدی عجم اکرامی (شاهرود)- سید عادل موسوی (فولاد محله) و بنیامین حاج عیدی (دامغان) ،احد عوامی (سرخه)

✓وزن ۶۸ کیلوگرم: رهام برزگر (فولاد محله)-محمد طاهر احمدیان (باشگاه نورانی) و امیر عباس لطفی (شاهرود) ، امیر عباس باقری (شاهرود)

✓وزن ۷۵ کیلوگرم : امیر علی یزدانی (دلاوران) - زانیار گل محمدی (گرمسار) و هادی رحمانیان (شاهرود),ماهان امین نژاد (دامغان)

✓وزن ۸۵ کیلوگرم : علیرضا زیاری (دلاوران)- علی اکبر میرآخورلی(گرمسار) و محمد پورچه (سرخه) ،امیر علی پارسا (دلاوران)

✓وزن ۱۰۰ کیلو گرم : سید مهزیار حسینی (دلاوران ) - عرفان گیلوری (گرمسار) ،محمد حسین افتخاریان (دامغان) ،حسین پهلوانی پور ( باشگاه شهید صدرزاده)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900647

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد