Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای شیرانی مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبود اعتبارات و تسهیلات و نداشتن وثیقه در مناطق روستایی برای دریافت تسهیلات مهمترین مشکل برای احداث گلخانه است.

برای راه اندازی هر هکتار گلخانه به صورت میانگین به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ناکافی بودن تسهیلات بانکی مورد نیاز، نبود زیرساخت‌های لازم برای احداث گلخانه از جمله گازکشی و افت فشار گاز، دشواری تامین وثیقه، مشاع بودن قالب اراضی، نبود نیروی متخصص در مدیریت تولید، احداث ساز‌ها و همچنین ناکافی بودن نیرو‌های کارگری ماهر از مهمترین چالش‌ها و مشکلات حوزه توسعه گلخانه در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تولید ۱۱ میلیون گل شاخه بریده در چهارمحال و بختیاری

۱۸ هزار هکتار از گلخانه‌های فعال استان تک محصولی و زیر کشت فلفل دلمه هستند که از ۲ ماه گذشته با کاهش صادرات و موضوع سلامت، گلخانه داران با مشکل مواجه شدند.

بالا بودن هزینه احداث گلخانه، افزایش ۲ برابری هزینه احداث سازه، بالا بودن هزینه نهاده‌ها، بذر، سم، کود و سایر موارد از دیگر مشکلات این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث گلخانه تسهیلات بانکی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان