Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی پزشکی شهید آشتیانی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه وبویراحمد با عزیمت به بخش سپیدار شهرستان بویراحمد به مردم این بخش خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسالت این سازمان در حوزه اجتماعی خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است گفت: یکی از این خدمت رسانی‌ها دعوت از گروه‌های پزشکی و تهیه امکانات و حمایت از آن ها در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صناعی با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران به مدت سه روز در استان حضور دارند می گوید: این گروه جهادی دو روز در شهر مادوان و یک روز در بخش سپیدار حضور دارند.

او با بیان اینکه این گروه جهادی در این دو منطقه خدماتی از جمله غربالگری، آموزش، رواشناسی، پزشک عمومی و مامایی ارائه می‌دهند گفت: این ستاد تا پایان امسال نیز گروه‌های جهادی پزشکی دیگری را نیز برای خدمت رسانی به مناطق محروم نیز می‌فرستد.

مسئول گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه این گروه جهادی از سال۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است گفت: این گروه جهادی تا کنون ۵۲ اردوی جهادی در سراسر کشور انجام داده که یکی از آن ها حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

امیرعلی معصمی با بیان اینکه این گروه جهادی تا کنون به ۴۰هزار تن در این اردو‌های جهادی خدمات پزشکی ارائه کرده است می گوید: با توجه به محرومیتی که در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و پاسخ به دغدغه مسئولان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) برای خدمت رسانی به مردم در این مناطق به این استان سفر کردیم.

معصمی با بیان اینکه در بخش سپیدار تا کنون ۱۲۶پرونده پزشکی تشکیل شده است گفت: با توجه به استقبال مردم این بخش، پیش بینی می‌شود این تعداد به ۳۰۰ پرونده پزشکی برسد.

به گفته مسئول گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد، مهمترین مشکل مراجعه کنندگان به پزشکان گروه جهادی در بخش سپیدار درد‌های عضلانی، چربی و قند خون است و خدمات این گروه جهادی به مردم صددرصد رایگان است.

او می گوید: در این اردوی جهادی پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی از جمله غربالگری بیماری کرونا، سنجش قندخون، چربی خون، معاینات پزشک عمومی، انجام نوار قلب، مشاوره‌های مامایی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد گروه جهادی خدمات پزشکی گروه جهادی پزشکی شهید کهگیلویه و بویراحمد گروه جهادی بخش سپیدار خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز

سعید نادری رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: اردوی جهاد دامپزشکی برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران و عشایر مناطق محروم، در منطقه بارز و شوارز از توابع بخش منج این شهرستان با استفاده از توان عملیاتی گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به مدت ۳ روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی به مناسبت هفته بسیج

وی افزود: ۲۶ هزار رأس دام سبک بر علیه آبله در این اردوی جهادی مایه کوبی شد.

نادری اضافه کرد: ۳۰ هزار متر مربع از اماکن دامی منطقه به منظور مبارزه با انگل‌های خارجی بدن دام، سمپاشی و برای ۴ هزار رأس دام هم معاینه و درمان رایگان صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ