Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوانی که پس از تولد از بیمارستان ربوده شده بود، سرانجام والدین واقعی اش را پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ والدین یک نوجوان پس از ۱۶ سال سرانجام به پسر واقعی خود پیوستند. این نوجوان زمانی که نوزاد بود از بیمارستان ربوده شد. پس از وقوع این حادثه، «یاسیر ماکیاس» و «روزالیا لوپز» پدر و مادر این نوجوان اهل مکزیک بهترین دوران زندگی خود را در انتظار دیدن دوباره فرزندشان صرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالوادور در دسامبر سال ۲۰۰۵ از بیمارستانی در شهر گوآدالاجارا ربوده شده بود. زنی که این نوجوان را ربوده بود، وانمود کرده بود که پرستار بیمارستان است. در آن زمان روزالیا، مادر این نوجوان ۲۲ سال سن داشت.

این زن به یاسیر پدر نوجوان گفته بود وقت ملاقات با کودک تمام شده و او باید کودک را برای خوردن شیر به جای دیگری منتقل کند. این آخرین باری بود که این زوج فرزند خود را دیده بودند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پس از سال‌ها تحقیق، در سپتامبر سال ۲۰۲۱ موسسه علوم قضایی جالیسکو یک تحلیل مقایسه‌ای بر اساس تصویر خردسالی کودک برای پی بردن به قیافه احتمالی امروز او انجام داد. چند ماه بعد محققان به پسر نوجوان و سالمی مواجه شدند که ویژگی‌های مشابهی با نتایج آنالیز صورت آن‌ها داشت. مقامات سپس آزمایشات ژنتیکی مربوطه را روی این نوجوان و روزالیا و همسرش انجام دادند که ۹۹.۹۹ درصد مطابقت آن مورد تایید قرار گرفت.

اگرچه دفتر دادستانی دولت موفق به شناسایی و پیدا کردن این نوجوان شده، اما بازپرسان در حال تحقیق در مورد ماجرای ربوده شدن وی که حدود ۱۷ سال پیش رخ داد، هستند.

گفتنی است؛ تاکنون هیچ فردی در مورد این جنایت دستگیر نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوزاد بیمارستان پدر و مادر مکزیک پرستار پدر شیر دولت نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟