Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک اظهار داشت: در طول ماه شعبان اعیاد متعددی وجود دارد و این مناسبت‌ها چند مفهوم ارزشی و کلیدی دین مقدس اسلام را در ذهن‌ها تداعی می‌کند؛ تسلیم در برابر خدا، تحمل مشکلات و مصائب در راه خدا، گذشت و ایثار، فداکاری و وفاداری، جانبازی و پاسداری از دین، همه این مفاهیم در زندگی اهل البیت (ع) و شیعیان آنان در طول تاریخ وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه برازجان بیان کرد: یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل کمیته امداد است؛ کمیته امداد در طول این مدت منشأ خدمات فراوانی در محرومیت زدایی و حمایت از مستمندان اعم از ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، رهن مسکن، درمان، تحصیل، توانمندسازی و اشتغال، اخیراً آب و برق رایگان بوده است.

مصلح با اشاره به ۱۵ اسفند روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی تاکید کرد: در روایات اهل البیت (ع) برای کاشت نهال توصیه‌هایی موکدی شده به ویژه کاشت درخت میوه که دیگران از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: این کانون‌ها در مساجد فرصت با ارزشی برای تعمیق معارف دینی و بهره گیری از خلاقیت‌های جوانان و جذب آنان به مساجد و بالا بردن سطح برنامه‌های تبلیغی مساجد هستند.

امام جمعه برازجان گفت: ضرورت دارد تمامی متولیان مساجد اعم از امامان جماعت، هیئت امنای محترم، پایگاه‌های مقاومت و نمازگزاران با سعه صدر در کمک و حمایت از کانون‌ها و تلاش در جهت موفقیت آنان نهایت عنایت را داشته باشند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: متأسفانه در مراسمی که به بهانه عید مبعث در یکی از روستاهای بخش شبانکاره برگزار شد منکراتی رخ داد که هیچ سنخیتی با شأن پیامبر اکرم (ص) نداشت بلکه در تضاد با اهداف بعثت و در راستای اهداف پلید معاندان و دشمنان پیامبر (ص) بود.

مصلح تأکید کرد: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد درخواست می‌شود نسبت به لغو مجوز آن گروه ضد هنری اقدام کنند و مسئولان و متولیان آن مراسم مبتذل مورد پیگرد قضائی و قانونی قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه آن مقدار بودجه‌ای که از محل بیت المال صرف آن مراسم شده باید به بیت المال برگردانده شود اضافه کرد: مردم شریف و انقلابی آن محل و مسئولان بخش نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی حساسیت و نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.

خطیب نمازجمعه شهر برازجان ابراز کرد: در سال‌های اخیر شاهد تخلفاتی در حوزه آرد و نان و گندم بودیم بطوری که منجر به پایین آمدن کیفیت و کمیت نان در سطح شهرستان شده بود که با ورود سربازان گمنام امام زمان به موضوع باندهای متخلف و سودجو شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب ثبات نسبی و سامان بخشی به وضعیت نان و گندم و رضایتمندی شهروندان شد بیان کرد: از زحمات مخلصانه سربازان امام زمان (عج) و دستگاه قضائی تشکر و قدردانی می‌شود.

مصلح خاطرنشان کرد گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی نیز به وظیفه نظارتی خود بیشتر توجه داشته باشند که دیگر شاهد چنین تخلفاتی در حوزه معیشت مردم نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عید مبعث برازجان شبانکاره ابتذال امام جمعه حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به راحتی قبل نمی‌برد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آیند، ه جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود