Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از شهادت سرگرد پوریا نظری یکی از ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "علی اکبر جاویدان" روز چمعه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرگرد نظری در تشریح ماجرا به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه دقایق ابتدایی بامداد امروز (جمعه - ۱۳ اسفند) در چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران یگان امداد حین گشتزنی در محل یاد شده متوجه حضور سه فرد مشکوک می‌شوند که برای انجام بررسی‌های لازم حضور این افراد به آن‌ها که در خودرو بوده اند فرمان ایست می‌دهند.

سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل ماموران مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت وی می‌شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می‌یابد، اما متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این همکار جان بر کف به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

سردار جاویدان با بیان اینکه افراد مهاجم پس از درگیری به سرعت از صحنه متواری می‌شوند، افزود: در تحقیقات ابتدایی انجام شده این فراد از سارقان مسلح بوده اند و کار‌های اطلاعاتی برای شناسایی این افراد نیز به سرعت در حال انجام است و قطعا به زودی دستگیر و به سزای عملشان خواهند رسید.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت "پوریا نظری" که جزو افسران شجاع، وظیفه شناس و شاخص انتظامی استان بود، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی برای تامین نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم شبانه روز پای کار بوده و با نثار خون پاک خود اجازه فعالیت با مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: امروز ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه با اقتدار از امنیت شهر و جامعه دفاع و اجازه نمی‌دهند مجرمان با هر نیت و انگیزه‌ای اخلالی در آن ایجاد و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

سردار جاویدان در پایان بر اصلاح قانون به کارگیری سلاح تاکید کرد و گفت: بدون شک این مهم می‌تواند ماموران پلیس را در امنیت آفرینی بیشتر یاری کرده و دست آن‌ها را برای مقابله جدی‌تر با اشرار و مجرمان باز خواهد گذاشت.

مراسم تشیع پیکر شهید سرگرد "پوریا نظری" ساعت ۱۱ ظهر فردا (۱۴ اسفند) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهادت مامور انتظامی سارقان مسلح ایست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران

به گزارش خبرآنلاین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900171

دیگر خبرها

  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو