Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع کامل اختلال در شبکه ارتباطی تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت و گو با شبکه خبر در تشریح اختلال در شبکه ارتباطی اینترنت گفت: در پی قطع برق در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت اختلالی در سیستم برق رسانی مرکز ایجاد شد که این موضوع منجر به ایجاد حریق در سیستم‌های تامین برق اضطراری و سامانه‌های برق رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسئله باعث شد در برخی از مناطق عمدتا خدمات و سرویس های داخلی دچار مشکلاتی شود در برخی موارد هم اینترنت بین‌الملل هم دچار قطعی شد.

فتاحی ادامه داد: به محض اینکه این اتفاق رخ داد با همکاری خوب سازمان آتش نشانی در مرحله نخست حریق مهار شد و در ادامه همکاران در شرکت ارتباطات زیر ساخت اقدام به رفع اختلال در سامانه های فنی کردند و سیستم برق رسانی به حال اولیه بازگشت.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد رفع اختلال انجام شده است و امکان ارایه سرویس ها فراهم شده است و در مجموع سامانه ارایه خدمات تا ساعتی دیگر به طور کامل به حالت اولیه باز می گردد.

وی در خاتمه تاکید کرد: تا کمتر از یک یا دو ساعات آینده همکاران ما بازسازی مسیرها و به روزرسانی ارایه خدمات را انجام خواهند تا خدمات بدون هیچ اختلالی به طور کامل به مردم عزیز ارایه شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 747722

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان