Web Analytics Made Easy - Statcounter

وسلی اسنایدر در بازگشت به سن سیرو از خاطرات دوره ۴ ساله حضورش در اینتر گفت که شامل دلیل انتقالش هم می‌شد

باشگاه اینتر اخیرا تصمیم به اضافه کردن چهره‌های تاثیرگذار تاریخ تیم، به تالار افتخارات اینتر گرفته است.

طرفداری | پیش از دیدار اینتر - سالرنیتانا در اولین بازی هفته سری آ که با برتری ۵-۰ نراتزوری همراه شد، ۴ اسطوره این باشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسلی اسنایدر، جانلوکا پالیوکا، ساموئل اتوئو و مارکو ماتراتزی چهار عضو جدید معرفی شده به تالار مشاهیر اینتر بودند. اسنایدر که برای اولین بار پس از جدایی از اینتر به سن سیرو برگشته بود، مصاحبه کوتاهی با اسکای اسپورت داشت:

این اولین باری است که پس از هشت سال به سن سیرو برمی‌گردم. فوق‌العاده است، افرادی را دیدم که برای مدت طولانی ملاقات نکرده بودم. از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم و عنوان عضویت تالار مشاهیر فقط یک جایزه اضافه است. 

اسنایدر در خصوص تیم رویایی و برنده سه گانه اینتر گفت:

 چیزی که ما در اختیار داشتیم یک تیم واقعی بود. می‌دانستیم که هیچ چیز با عملکرد انفرادی به دست نمی‌آید. مورینیو هزار بار با من تماس گرفت و گفت که ما در اینجا یک تیم واقعی داریم. با حضور در اینجا در قالب یک تیم متحد، احساس اعتماد به نفس پیدا کردم، و این چیزی بود که تفاوت‌ها را ایجاد کرد. 

شرایط فعلی اینتر؟

هاکان چالهان اوعلو عملکرد خوبی دارد. مهم‌ترین مسئله ذهنیت تیم است، تیمی که فصل قبل اسکودتو را به دست آورد و می‌تواند این فصل هم به آن برسد. می‌توانید بگویید که آن‌ها یک تیم هستند. 

می‌خواهم به هواداران اینتر بگویم که در اینجا احساس حضور در خانه را دارم و هواداران اینتر بهترین‌ها در جهان هستند.

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید