Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@13:28:13 GMT

قاتل جوان ورزشکار قصاص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۱۷۸۳

قاتل جوان ورزشکار قصاص شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، این جنایت شامگاه بیست و سوم مرداد98  رخ داد و در جریان آن جوانی 19ساله با ضربات چاقو به قتل رسید.

جنایت مقابل رستورانی در دربند رقم خورده بود و یکی از دوستان مقتول به مأموران گفت: مقتول از دوستان و همشهریانم بود و باهم برای کار از شهرستان به تهران آمده بودیم.

شب حادثه تصمیم گرفتیم برای تفریح و صرف شام به رستورانی در دربند برویم و وارد رستوران شدیم و منتظر غذا بودیم که 2دختر به همراه 2پسر جوان وارد رستوران شدند و پشت میز روبه‌روی ما نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دقایقی ناگهان یکی از پسرها سراغ دوستم (مقتول) آمد و با لحن تندی گفت که چرا چپ چپ نگاه می‌کنی؟ همین جمله او باعث درگیری میان آنها شد. صاحب رستوران همه ما را بیرون کرد و به همین دلیل درگیری بیرون از رستوران ادامه پیدا کرد تا اینکه قاتل با چاقو دوستم را به قتل رساند و با همراهانش فرار کرد.

به‌دنبال این حادثه تلاش برای بازداشت قاتل شروع شد و مأموران با استفاده از سرنخ‌های به‌جا مانده متهم را دستگیر کردند. او وقتی مقابل تیم جنایی قرار گرفت به قتل اعتراف کرد و مدعی شد که چون مقتول چپ چپ به او و دختر موردعلاقه‌اش نگاه کرده با وی درگیر شده بود.

متهم مدتی بعد در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و در جلسه دادگاه مادر مقتول درخواست قصاص قاتل پسرش را کرد و با گریه به قضات گفت: ما ساکن اهواز هستیم و پسرم برای پیدا کردن کار به تهران آمده بود. او قهرمان رزمی‌کار بود و 16مدال طلا و نقره و مقام کشوری داشت.

پسر من بی‌آنکه گناهی مرتکب شود به قتل رسیده و حالا درخواست قصاص قاتل او را دارم. متهم نیز در جلسه دادگاه گفت: در رستوران بودیم که متوجه شدم مقتول به ما زل زده است و وقتی اعتراض کردم او ناراحت شد و فحاشی کرد.

وقتی کارگر رستوران داشت ما را بیرون می‌کرد با مقتول دست به یقه شدیم و او با مشت ضربه‌ای به من زد که سرم گیج رفت. به همین دلیل بیرون از رستوران با چاقو به او ضربه زدم.

متهم در دادگاه به قصاص محکوم و این حکم در دیوان عالی کشور قطعی شد. پس از آن پرونده در اختیار شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و هفته گذشته عامل این درگیری مرگبار در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و با قصاص او، این پرونده جنایی بسته شد.

منبع: همشهری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ورزشکار قاتل قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند

پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت ۲ متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

او افزود: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

پوریانی گفت: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی گفت: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان