Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تساوی هفته نوزدهم پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجر شهید سپاسی باعث شد تا فاصله آبی‌پوشان پایتخت در صدر جدول با سایر رقیبان بیشتر شود اما تغییر وضعیت آنها در بیستمین هفته مسابقات باعث شد تا سرخابی‌های پایتخت با کاهش اختلاف امتیاز به بزرگترین مدعیان بالا بردن جام در فصل جاری تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای کسب عنوان تکراری در این مسابقات تلاش می‌کند که آمار امتیازگیری شاگردان فرهاد مجیدی باعث شده تا تلاش‌ها آنها در فصل جاری چندان به چشم نیاید.

آبی‌ها بالاتر از تمام دو سوم‌های قهرمانی پرسپولیس

استقلال تهران با سرمربیگری فرهاد مجیدی بهترین نتایج یک دهه اخیر خود را گرفته است. سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به قدری با بازیکنان خود درخشیده است که تعداد امتیازان این تیم نسبت به مدت مشابه در ادوار قهرمانی پرسپولیس بهتر بوده است.

پرسپولیس در اولین قهرمانی خود با برانکو ایوانکوویچ که در فصل ۹۶-۱۳۹۵ رقم خورد از ۲۰ بازی، ۴۷ امتیاز کسب کرد تا با آرامش در مسیر اولین قهرمانی خود گام بردارد. این در حالی است که استقلال تاکنون ۴۸ امتیاز کسب کرده است که از تمام دوران قهرمانی سرخ‌ها بیشتر بوده است.

یحیی بهتر از گذشته خود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از نیم فصل رقابت‌های ۹۸-۹۹ در رأس کادر فنی سرخپوشان قرار گرفت توانست این تیم را در همان فصل به قهرمانی برساند. گل محمدی در فصل گذشته نیز توانست با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد تا نشان دهد قهرمانی‌های قبلی با برانکو ایوانکوویچ و دوره کوتاه این تیم با گابریل کالدرون را به خوبی می‌تواند تکرار کند.

پرسپولیس در فصل گذشته در ۲۰ بازی توانست ۴۱ امتیاز کسب کند و با وجود نزدیک بودن سپاهان اصفهان به این تیم به روند رو به رشد خود ادامه داد تا توانست فصل را با قهرمانی و اضافه کردن واژه «گلات» به دایره‌المعارف فوتبال ایران بابت پنج قهرمانی پشت سر هم اضافه کند

با این حال یحیی باز هم بهتر از گذشته خود نتیجه گرفته است تا بهتر از گذشته خود شود تا در پایان هفته بیستم نمره ۲۰ را در کارنامه مربیگری اش بگیرد.

پرسپولیس منتظر پیچ دربی

بدون شک نتیجه دربی ۹۸ پایتخت که ۲۶ اسفندماه سال جاری در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می‌شود تأثیر بسزایی در تعیین قهرمان فصل جاری خواهد داشت.

پرسپولیس تنها سه امتیاز با استقلال تهران اختلاف دارد که در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه نخست جدول را کسب کند. این در حالی است که آمار گل‌های زده و خورده استقلال خیلی بهتر از سرخ‌ها است اما طبق قوانین جدید مرتبط با آیین نامه سازمان لیگ فوتبال رتبه تیم‌ها در جدول در صورت امتیاز برابر با تیم دیگر را بازی مستقیم مشخص می‌کند.

بنابراین تعیین قهرمان فصل جاری این بازی‌ها را نیز تا حد زیادی دربی ۹۸ بین تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس مشخص خواهد کرد تا پایان سال ۱۴۰۰ برای بخشی از هواداران سرود قهرمانی به همراه داشته باشد و طرفداران تیم بازنده چشم انتظار تا پایان بازی‌ها برای جبران باخت در دربی باشند.

کد خبر 5436685 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال مهدی طارمی اوکراین تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال جنگ اوکراین کشتی آزاد تیم فوتبال پورتو والیبال اردوی تدارکاتی فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد