Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:11:12 GMT

یاسوج به استقبال بهار می رود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۹۶۷

یاسوج به استقبال بهار می رود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شهردار یاسوج از آماده سازی شهر یاسوج برای استقبال از نوروز خبر داد و عملیات اجرایی واحدهای مختلف شهرداری را تشریح کرد.

نستهن مقدم در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهرداری یاسوج در راستای آماده سازی شهر برای ایام نوروز بصورت ویژه آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طی چندماهه اخیر بخاطر بارش برف و باران و همچنین عملیات دستگاههای خدمات رسان سطح زیادی از معابر دچار فرسودگی و ناهمواری شده بود، ۴ تیم عملیاتی برای لکه گیری اصولی و روکش معابر تعیین شده است که هم اکنون دو تیم کار خود را در ورودی ها و خروجی های شهر از سمت شیراز و اصفهان آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یاسوج اظهارکرد: پس از لکه گیری اولیه، معابر مستهلک تر روکش آسفالت خواهند شد و همچنین اجازه حفاری به دستگاه‌های خدمات رسان و اشخاص نیز داده نخواهد شد.

مقدم تصریح کرد: تولید دال های بتنی برای معابر فاقد دال و معابری که پل های آن فرسوده شده توسط سازمان عمران شهرداری از چند روز پیش آغاز شده و عملیات نصب آنها نیز طی روزهای آتی شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال بصورت گسترده تری نسبت به سال های قبل بحث رنگ آمیزی بلوارها، جداول، سطوح فلزی و بدنه های شهری را در دستور کار قرارداده ایم و رنگ مورد نیاز نیز تامین شده است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: طی چهار سال قبل بر کشت گل های فصلی در شهر یاسوج تاکید فراوانی شد و امسال نیز قریب به ۷ هزار مترمربع از سطح بلوارها، میادین و روفوژها زیر کشت گل های بهاری خواهد رفت که مهیاسازی محل ها هم اکنون در حال انجام است.

مقدم تاکید کرد:  برنامه درختکاری در آستانه نوروز ۱۴۰۱ نیز برنامه مفصل تری خواهد بود و در همین ایام بیش از ۲ هزار اصله نهال از گونه های مختلف تدارک دیده شده است که همزمان با هفته درختکاری، غرس آنان نیز آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش درختان در فضای شهری، تصریح کرد: آمادگی داریم به شهروندانی که تمایل به غرس نهال در جلوی منازل خود دارند، نهال ارائه کنیم و شهروندان عزیزی که ساخت ساز خود را به پایان رسانده اند را نیز مکلف به غرس نهال کنیم.

شهردار یاسوج گفت: مهیاسازی سرویس های بهداشتی پارک ها، ایجاد دیوار سبز و نصب المان های نوروزی از دیگر برنامه های شهرداری است که همزمان با انجام آنها توسط واحدهای شهرداری، به شهروندان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

مقدم بیان کرد: شهروندان گرامی برای ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های خود می توانند از طریق سامانه شبانه روزی ۱۳۷ اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد یاسوج شهردار یاسوج شهردار یاسوج خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم

اشترانکوه یکی از بلندترین رشته‌کوه‌های زاگرس است. بلندترین قله این رشته‌کوه به نام سن‌بران به ارتفاع ۴۱۵۰ متر است و یکی از ۱۵۱۵ قله بسیار برجسته جهان به‌شمار می‌رود.

این رشته‌کوه سرچشمه یکی از سرشاخه‌های اصلی رود دز به نام ماربره است که در دوره کوهزایی آلپی جدید ایجاد شده‌است. این کوه از جمله کوه‌های جوان می‌باشد که در حدود ۳۰ میلیون سال پیش ایجاد شده‌است.

قله‌های بلند و پر برف، دره‌های ژرف و طولانی، رود‌های دائمی، پوشش گیاهی و جانوری بسیار متنوع، روستا‌های کوهپایه‌ای از جمله ویژگی‌های اشترانکوه می‌باشد که به سبب بلندی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری به خوبی پیدا است. گفته می‌شود نام آن به سبب وجود قله‌های ۸ گانه که برخی از آنها بلندتر از ۴۰۰۰ متر می‌باشد و مانند کاروانی از شتر به ردیف قرار گرفته، به شترکوه یا اشترانکوه معروف گشته‌است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • (عکس) کار عجیب و هنرمندانه برنجکار تایلندی برای جذب گردشگر
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی