Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:35:31 GMT

دروازه‌های فارس به روی مسافران نوروزی باز است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۵۳۱

دروازه‌های فارس به روی مسافران نوروزی باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ زاده در نشست کمیته سفر استانداری فارس گفت: امسال با توجه به تمهیداتی که ستاد مقابله با کرونا پیش بینی کرده است، فارس و شهر شیراز آمادگی کامل دارد تا از مسافران و گردشگران نوروزی پذیرایی کند.

معاون امور زیارت و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه ملاک سفر، تزریق سه دوز واکسن کرونا است، افزود: هر فردی همیاری ملی را در واکیسناسیون کامل انجام دهد در فارس پذیرای او خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، مراکز اقامتی ، هتل‌ها و مهمانپذیرها آمادگی کامل برای پذیرش مسافر دارند و اماکن گردشگری، زیارتی و تفریحی نیز به مسافران و گردشگران خدمت رسانی می‌کنند.

فرخ زاده همچنین گفت: انتظار می‌رود با ۱۳ کارگروه خدمات سفری که در فارس تشکیل شده است به نحوی مطلوب از مسافران پذیرایی شود.

کد خبر 5439209

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس گردشگری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار شیوع کرونا اردبیل گردشگری جهاد تبیین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش