Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:55:26 GMT

حل مشکل آبرسانی به ۶۲ روستا توسط سپاه خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۹۸۰

حل مشکل آبرسانی به ۶۲ روستا توسط سپاه خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  خراسان شمالی از حل مشکل آبرسانی ۶۲ روستا از سوی سپاه استان خبر داد.

حسین اکبری، ۱۴ اسفندماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته پاسدار که در سالن جلسات بسیج اقشار بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته پاسدار در ۱۰ محور اجرا می‌شود، اظهار کرد: در مجموع ۱۰۰ عنوان برنامه در این هفته اجرا می‌شود که تشریح دستاوردهای سپاه پاسداران، برگزاری جشن‌های مربوطه، ارائه خدمات رایگان پزشکی، تخفیف ویژه در استخر تازه افتتاح شده، کلنگ‌زنی ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بخشی از این برنامه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری با اشاره به اینکه سال آینده ۲۰ کیلومتر از جاده‌های روستایی خراسان‌شمالی آسفالت می‌شود، تصریح کرد: در حوزه آبرسانی ۲۲ روستا در قالب قرارگاه امام حسن(ع) تا پایان سال آینده مشکل آبرسانی آن‌ها حل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه مشکل آبرسانی ۶۲ روستا از طریق ۴ مجتمع آبرسانی در استان حل می‌شود، اضافه کرد: اعتبارات مربوط به این موضوع نیز برای ۴۱ روستا تاکنون اختصاص پیدا کرده است.

اکبری با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد جنگ ترکیبی جهان به فرماندهی آمریکا هستیم، افزود: یکی از محورهای آمریکا جنگ شناختی است. آن‌ها به دنبال این هستند که آنچه سرچشمه قدرت آفرین برای انقلاب اسلامی است را طی جنگ نرم و ایدئولوژیک از بین ببرد.

وی با بیان اینکه نشان دادن نقاط قوت نظام در اذهان مردم به عنوان نقطه ضعف از اهداف نظام استکباری است، تصریح کرد: تغییر باورها و تبدیل نقاط قوت به نقاط ضعف در اذهان ملت ایران از اهداف نظام استکباری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبرسانی به روستاها روز پاسدار خراسان شمالی مشکل آبرسانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه سازندگی بسیج سپاه لامرد در راستای محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه و به صورت شبانه روزی، ظرف کمتر از دو ماه اقدام به اجرای عملیات ترمیم جاده دسترسی به چاه‌ها، برق‌رسانی، تست پمپاژ و … در خط انتقال شبکه آب به شهر لامرد نمود که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه ۱۱ سال بر زمین مانده بود اما اکنون با تلاش نیروهای جهادی و خدوم بسیج سازندگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

کد خبر 6099752

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول