Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهمترین خرید های شب عید برای خانم ها و آقایان شیک پوش با استایل معطر و جذاب، خرید عطر و ادکلن است. خریدی که شاید برای برخی سخت باشد اما برای عطربازان قهار، قطعاً بسیار راحت و حرفه ای صورت می گیرد. اکثر کسانی که عادت به تست عطرهای جدید دارند و انواع عطرهای برندهای مشهور جهانی را می شناسند، هرگز در خرید عطر سردرگم نمی شوند و همیشه برای خرید عطر، یک راست به سراغ عطر مورد علاقه شان می روند و آن را خرید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا خرید اینترنتی عطر بهتر است؟

یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است که چرا خرید اینترنتی عطر از فروشگاه ها بهتر از خرید حضوری است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، مگر ما چقدر در روز وقت داریم که بتوانیم برای خرید عید تمامی مغازه و فروشگاه ها را بگردیم و دقیقا همان چیزی را که می خواهیم خرید کنیم؟ و یا چقدر وقت داریم تا تمام عطرها را بو کنیم؟ مگر شامه ما چقدر ظرفیت بوییدن انواع رایحه ها را دارد؟!

یکی از راحت ترین و ساده ترین روش ها برای صرفه جویی در وقت و انرژی، این است که به صورت آنلاین به تمامی عطرهای فروشگاه ها دسترسی داشته باشیم و بتوانیم در فرصت کوتاهی عطرهای گوناگونی را مشاهده کنیم. علاوه بر این، خریداران می توانند به راحتی عطر مد نظرشان را نیز خریداری نمایند. به همین خاطر استفاده از فروشگاه آنلاین عطر کامل و مشتری پسند نه تنها می تواند به شما در خرید عید کمک کند، بلکه می تواند در وقت و انرژی که صرف می کنید تاثیر مثبتی داشته باشد. معمولا خانم ها و دختر خانم ها همیشه به فکر خرید یک عطر خاص با رایحه های بهاری هستند تا در مهمانی های عید بتوانند بسیار خوشبو ظاهر شوند و در لحظه ورود همه متوجه عطر و بوی خوش آنها بشوند.

به همین خاطر ما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید عطر برای شب عید را دارید، دیگر وقت خود را هدر ندهید. سری به فروشگاه عطر عطرافشان بزنید و با اطمینان خاطر عطر مورد علاقه تان را به صورت آنلاین سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن به آن دست پیدا کنید.

فروشگاه عطر عطرافشان با سالها سابقه در فروش اینترنتی عطر و ادکلن به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر، با قرار دادن انواع منو ها، دسته بندی ها و فیلتر ها یک فروشنده همیشه همراه شماست. کافیست بدانید عطر را برای چه گروه سنی و برای چه فصل و شرایطی خرید می کنید. همین حالا سری به عطرافشان بزنید و یکی از عطرهای فروشگاه را باز کنید؛ مشاهده می کنید که مشخصات عطر به طور کامل درج شده است. اینکه عطر از چه نوعی است؛ چه روایحی دارد و مناسب چه فصل و چه شرایطی است. یکی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه تعداد زیاد کاربران و تعامل کاربران سایت با یکدیگر است. به جرات می توان گفت، بعد از اطلاعاتی که مدیر سایت برای یک عطر درج کرده است، نظر کاربران بهترین راهنما برای خرید عطر از سایت عطرافشان است.

چرا از عطرافشان خرید کنیم؟

دلایل مختلفی را می توانیم برای خرید اینترنتی عطر از عطرافشان ذکر کنیم اما ما در این مطلب به چند مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم.

1- فروشگاه عطرافشان بیش از 10 سال در فضای وب مشغول فروش اینترنتی عطر بوده است و در این زمینه بسیار خوشنام است.

2- در عطرافشان فقط عطرهای اصل و اورجینال عرضه می شود و نگرانی بابت خرید عطر فیک وجود ندارد.

3- کلیه عطرها با ضمانت اصالت کالا با فاکتور معتبر فروخته می شوند.

4- محصولات فروشگاه کامل است و محال است عطری در بازار ایران باشد و در سایت عطرافشان موجود نباشد.

5- کلیه عطرها با مشخصات کامل مثل نت های عطر، گروه بویایی، عطار، کمپانی مادر، زمینه فعالیت برند، سال تولید و کشور سازنده، نوع عطر، فصل مناسب استفاده و ... ثبت شده اند، که این خود انتخاب را بسیار آسان کرده است.

6- قیمت عطرهای موجود در فروشگاه کاملاً مطابق با قیمت ارز در بازار است. قیمت های محصولات عطرافشان کاملاً منصفانه و به روز است.

7- میزان توجه و ارادت مجموعه عطرافشان به کاربران و مشتریان وفادار این سایت باعث شده است، عطرهایی که بیشتر برای مشتریان محبوب است را به طور روزانه به صورت پیشنهاد ویژه با تخفیفات بسیار هیجان انگیز در سایت قرار دهد و دسترسی به این عطرهای باکیفیت را برای کاربران آسان کند.

عطرافشان در تمام این سالها تمام سعی و تلاش خود را به کارگرفته است تا با تسهیل فرآیند بررسی، انتخاب و خرید با کیفیت ترین محصولات، خرید مطمئن و لذت بخشی را برای کاربران فراهم کند.

کافیست سری به سایت atrafshan.ir بزنید و از طریق منوی سایت به انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه در انواع، طبع و محدوده قیمت متفاوت به صورت اصل، سمپل، مینیاتوری و تستر دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات تماس فروشگاه

تلفن: 021-86028431      -021-55609828 

ایمیل: info@atrafshan.ir

(شنبه تا چهارشنبه 10 الی 17 و پنج شنبه 10 الی 14)

ارتباط از طریق تلگرام / واتساپ : 09218158953

کد خبر 1609465

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اینترنتی عطر برای خرید خرید عطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»

پیگیری‌های رسانه‌ای درباره سرانجام «پایتخت۷» با دو اتفاق سرزبان‌ها افتاد؛ یکی خبر حذف از کنداکتور آی‌فیلم سرو صدایی به پا کرد و دیگری خبری از تولید فصل جدید که نه پایتختی‌ها و نه تلویزیونی‌ها آن را تأیید نکرده‌اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم پیش از آغاز سال 1403 به ساخت فصل‌های جدید سریال‌های «پایتخت» و «گاندو» اشاره کرد. 

او در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره کرد: فیلمنامه «گاندو» که فیلمنامه‌اش مراحل تأیید در داخل صداوسیما انجام می‌شود ان‌شاءالله در سال جدید وارد مراحل پیش‌تولید و تولید می‌شود. اگر مشکلی هم پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در 1403 می‌بینیم.

اما در طول سال گذشته و سالِ جاری، حواشی دست از سرِ «پایتخت» برنداشت. به طوری‌که چندی پیش در دیدار هنرمندان با پیمان جبلی، سؤالی که از سیروس مقدم کارگردان این سریال هم پرسیده شد همین بود؛ «پایتخت» چه زمانی ساخته می‌شود؟ به نوروز 1404 می‌رسد؟ او هم همچون مدیرانِ‌تلویزیون خیلی صریح و قطعی درباره سرانجام تولید سریال صحبت نکرد و به عبارتِ «تولید سریال در حال پیگیری و مذاکره است» اشاره کرد. 

همان نکته‌ای که بارها مدیران سیمافیلم به آن اشاره کرده‌اند که روالِ معمول ساخت سریال‌ها خصوصاً مجموعه‌های چند فصله به همین صورت است. نکته‌ای که سیدسلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما به آن اشاره کرد؛ "«پایتخت» در حال گفت‌وگو هستند طبعاً به طرح و فیلمنامه خوب و جذابی برسند حتماً امسال در دستور کار قرار می‌گیرد. این روزها دفتر فیلمنامه کارهای جدید در حوزه طنز طراحی می‌کند."

اما دو خبر بار دیگر «پایتخت» را به صدرِ اخبار آورد. ابتدا خبری بود که مثلِ همیشه از درونِ گمانه‌زنی‌ها بیرون آمد؛ «پایتخت7» وارد مرحله پیش‌تولید شده و بازیگران از مردادماه مقابل دوربین خواهند رفت. اول آنکه سارا و نیکا به عنوان دختران نقی معمولی در این سریال حضور نخواهند داشت و ثانیاً سریال برای نوروز 1404 آماده خواهد شد. این نکات هم در رایزنی‌های رسانه‌ای آمده است. 

اگرچه پیشتر گروه عوامل پایتخت برای پیدا کردن دو دختر دوقلو برای بازی در این سریال، فراخوان اعلام کرده بودند. شاید گمانه حضور نداشتن دختران نقی معمولی (سارا و نیکا) با این فراخوان جدّی‌تر شده باشد. 

البته خبر شروعِ پیش‌تولید سریال و تولید در مردادماه را نه مدیران تلویزیون و نه عوامل «پایتخت» تأیید نکرده‌اند. اما در عین حال پیگیری، مذاکره و رسیدن به یک طرح و فیلمنامه درست نکته‌ای بوده که مدیران سیما و سیمافیلم به آن اشاره داشته‌اند. 

«موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟

خبر دیگری که برای «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی، حواشی‌ای ایجاد کرد؛ حذف این سریال از کنداکتور شبکه آی‌فیلم است. خبری مبنی بر شروع پخش «پژمان» رسانه‌ای شد که بعد از «پایتخت5» این سریال روی آنتن خواهد رفت. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد تلویزیون به دنبال پخش فصل ششم «پایتخت» نیست؛ همان فصلی که آغازِ حواشیِ گروه پایتخت با تلویزیون بود و چند قسمت پایانی هم به سختی و با پیگیری‌های مداوم ساخته و روی آنتن رفت. اما به هر ترتیب تلویزیون تصمیمی برای پخش این فصل ندارد و بعد از پایان فصل پنجم، سریال «پژمان» را از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد کرد. 

فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه خود در نوروز 1399 هیچگاه به شکل کامل بازپخش نداشت و تنها تکرار آن همان خلاصه شش قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز سال 1400 روانه آنتن کرد.

باید دید بالأخره سرانجام ساخت فصل جدید «پایتخت» به دور از این گمانه‌زنی‌های گهگاه به کجا خواهد رسید؟ آیا بنابر پیگیری‌های متعدد اهالی رسانه و پاسخِ همیشگی مدیران تلویزیون به پیگیری برای ساخت سریال در 1403، این سریال امسال به تولید خواهد رسید؟ به نوروز 1404 می‌رسد و یا در زمانی دیگر تولید و پخش خواهد شد؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای