Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:21:23 GMT

دشمن در سخن نرم اما در عمل جنایتکار است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۸۹۵۳

دشمن در سخن نرم اما در عمل جنایتکار است

آیت‌الله عبادی  در نشست ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه در بسیاری از موارد دشمن جای جلاد و شهید را عوض کرده است که در جهاد تبیین باید به این موضوعات توجه داشت.

به گفته او پهلوی ۴۴ هزار روستای شش دانگ را از مردم دزدید و به نام خود کرد و با این حال با ترفند و کلک می‌خواهند دوران پهلوی را تطهیر کنند و بگویند در آن زمان دزدی نمی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بعد از انقلاب نیز به راستی آیا انقلابی‌ها و مؤمنین از اموال مردم سو استفاده می‌کنند یا کسانی که نفوذی همان سلطنت طلب‌ها بوده و افکاری مخالف جبهه انقلاب دارند؟

او گفت: دشمن بعد از پروژه‌ها و ترفند‌هایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پیاده کرده است اکنون به سمت نفوذ جریان لیبرال حتی در حوزه‌ها و در همین لباس روحانیت حرکت کرده است و از این جهت باید هوشیار باشیم.

آیت الله عبادی گفت: باید برای نسل جدید تبیین کنیم که اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و یا در حال حاضر متوقف شود چه بر سر ایران و اسلام می‌آید و با استدلال و منطق این موارد را توضیح دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: استکبار در حرف بسیار نرم سخن می‌گوید، ولی در عمل هر کجا که وارد شد جز جنایت و آدم کشی کاری از پیش نمی برد.

او گفت: باید تفاوت حقوق انسان در فرهنگ اسلامی و غربی را برای فرزندانمان تبیین کنیم و از سوی دیگر باید پایگاه دشمن در تبلیغات را از کار بیندازیم و در مسائل ایجابی، چون معرفی حقوق اسلامی باید مستمر کار کنیم.

آیت الله عبادی گفت: البته این اقدامات باید به صورت کار کارشناسی، دقیق و موضوع بندی شده و با سرعت عمل انجام شود و البته زیر ساخت‌های خوبی برای این کار‌های فرهنگی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دشمنان اسلام انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی

بارندگی‌های اخیر طغیان رودخانه فصلی چاهک موسویه در قائنات خراسان جنوبی را به دنبال داشته است.

کد خبر 750406

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی