Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای احمدی گفت: همزمان با سراسر کشور اولین روز از هفته منابع طبیعی فردا ۱۵ اسفندماه با مراسم روز درختکاری و با شعار درختکاری برای ایران سرسبز، ایران قوی در استان آغاز می‌شود.

کاشت نهال با مشارکت تشکل‌های مردمی، زیست محیطی و همیاران طبیعت از برنامه‌های روز دوم این هفته است.

بیشتر بخوانید

کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال در چهارمحال و بختیاری

در روز سوم نیز رزمایش یگان حفاظت منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در یکی از مناطق جنگلی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارم که با عنوان منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه نامگذاری شده، قرار است علاوه بر کشت نهال در صداو سیمای مرکز استان از بهره برداران و همیاران طبیعت نمونه تقدیر خواهد شد.

منابع طبیعی، آبخیزداری و کاهش مخاطرات طبیعی عنوان روز پنجم است که قرار است طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان همزمان با سراسر کشور افتتاح شود.

در روز ششم با عنوان منابع طبیعی، خانواده و آموزه‌های دینی قرار است مراسماتی در آستان مقدس امامزادگان برگزار خواهد شد.

منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و فن آوری عنوان هفتمین روز از منابع طبیعی است که نشستی با صاحبنظران علمی و تحقیقاتی برگزار می‌شود.

امسال قرار است در قالب «پویش مردمی ایرانی سرسبز ایرانی قوی، هر شهید هزار نهال» و به یاد هر شهید ۱۰۰ هزار اصله نهال در چهارمحال و بختیاری کاشته می‌شود.

این نهال‌ها به طور رایگان بین مردم توزیع می شود تا آن‌ها نیز با کاشت این نهال ها در حفظ و حراست از منابع طبیعی مشارکت داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری روز درختکاری کاشت نهال ایران سرسبز ایران قوی چهارمحال و بختیاری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد