Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:21:02 GMT

اتصالات گالوانیزه چیست و قیمت آن چگونه حساب می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۹۳۱۳

اتصالات گالوانیزه چیست و قیمت آن چگونه حساب می شود

قیمت اتصالات گالوانیزه با توجه به سایز و نوع اتصالات تعیین می شود این تفاوت قیمت در انواع اتصالات گالوانیزه و سایزهای آن مشهود است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام امین پایپ، اتصالات گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه می توان اتصالات گالوانیزه را تهیه کرد و قیمت اتصالات گالوانیزه چقدر است؟

اتصالات همیشه بخش بسیار مهمی از سیستم های تأسیساتی بوده و هستند و شما هیچ پروژه ای را نمی توانید بیابید که در آن از اتصالات استفاده نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین می توان گفت که اتصالات به خصوص اتصالات گالوانیزه دارای اهمیت خاصی در صنعت و تأسیسات می باشد. در ادامه به برخی از خصوصیات این دست از اتصالات می پردازیم و به شما در خرید و دریافت قیمت اتصالات گالوانیزه یاری خواهیم رساند.

اتصالات گالوانیزه چه هستند؟

شما اگر بخواهید هر جنس یا محصولی را بخرید و یا خدماتی را دریافت کنید باید ابتدا بدانید که آن محصول چیست و چه کارایی دارد و یا اینکه بدانید خدماتی که می خواهید دریافت کنید شامل چه مراحلی می شود. به همین منظور ما در این مطلب سعی داریم تا به شما بگوییم که اتصالات گالوانیزه چه نوع از اتصالاتی هستند. اولین نکته ای که وجود دارد این است که وظیفه اصلی اتصالات متصل کردن و کنترل مسیر حرکت سیالات در لوله هستند. نکته دوم جنس آن که گالوانیزه است می باشد.

اتصالات گالوانیزه همانند لوله های آنها در واقع از جنس استیل هستند که با یک لایه از روی پوشانده شده اند. به این ترتیب اتصالات گالوانیزه در مقابل خوردگی و زنگ زدگی لوله چه در سطح خارجی و چه در سطح داخلی مقاوم می شود. از این رو است که این نوع از اتصالات در صنعت کاربرد های فراوانی دارد. ­­

کارایی لوله و اتصالات گالوانیزه چیست ؟

از این دست از اتصالات و لوله ها در موارد انتقال گاز و نفت و به صورت کلی هر سیالی در فواصل طولانی استفاده می شود. لوله و اتصالات گالوانیزه می توانند امنیت انتقال این سیالات با ارزش را تأمین کنند. مزایایی که این دست از اتصالات و لوله ها دارند این است که با گالوانیزه کردن می توان یک روکش یک نواخت در تمامی نواحی ایجاد کرد که باعث می شود اتصالات و لوله های گالوانیزه به خوبی محافظت شود. از دیگر خواص گالوانیز می توان به توان مقاومت بالای این دست از اتصالات و لوله ها در مقابل خوردگی و سایش اشاره کرد. بنابراین این خواص باعث می شود تا قیمت اتصالات گالوانیزه تحت تاثیر قرار بگیرند

مزایای لوله گالوانیزه

مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ ‌زدگی مقاوم در برابر آتش ‌سوزی قیمت مناسب اتصالات مقاوم در برابر دما و فشارهای بالا عدم نفوذ اکسیژن از جداره‌های لوله مقاومت مکانیکی مناسب امکان بازرسی و کنترل آسان

نکته قابل‌توجه این است که از لوله گالوانیزه نباید در محیط‌های اسیدی استفاده کرد زیرا ممکن است تأثیر نامطلوب و مخربی روی این فلز داشته باشد. این نیز نکته ای است که در قیمت اتصالات گالوانیزه تأثیر می کذارد.

اتصالات جوشی گالوانیزه

این دسته از اتصالات گالوانیزه، دارای این قابلیت هستند که بتوانند به لوله‌های پایپینگی متصل گردند. برای انجام این کار، به طور معمول از جوشکاری استفاده می‌کنند تا اتصالات به لوله‌ها وصل شوند. برای خرید زانو گالوانیزه جوشی باید بدانید که آن را با اتصال جوشی به لوله متثل می کنند.

اتصالات دنده‌ای گالوانیزه

یکی دیگر از انواع اتصالات گالوانیزه، اتصالات دنده‌ای هستند. این نوع از محصولات با استفاده از دنده‌هایی که بر روی لوله‌ها و اتصالات وجود دارد، قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. لازم است بدانید که آن ها دارای یک عیب بزرگ هستند و آن عیب این است که سایز و ابعاد آن‌ها بسیار محدود است. لذا در بیشتر موارد این دسته از اتصالات گالوانیزه، سایز ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر دارند. بنابراین برای خرید سه راه گالوانیزه دنده ای به این نکته محدودیت سایز باید دقت داشته باشید

اتصالات فلنج دار گالوانیزه

از این نوع از اتصالات، در بیشتر موارد در لوله‌های گالوانیزه استفاده می‌شود. اتصالات فلنج دار گالوانیزه، به طور معمول به صورت دنده‌ای و یا جوشی به سر لوله‌ها متصل می‌شوند و با استفاده از پیچ و مهره به لوله بسته می‌شوند و محکم می‌گردند.

این دسته از اتصالات گالوانیزه از جنس آلیاژ چدن به وجود می‌آیند. (این نکته نیز در قیمت اتصالات گالوانیزه تأسیر گذار است) لازم به ذکر است که از اتصالات فلنج دار گالوانیزه در بیشتر موارد برای بستن لوله‌ها در هنگام تغییر دادن مسیر استفاده می‌کنند و یا برای تغییر دادن قطر لوله، این دسته از اتصالات را مورد استفاده قرار می‌دهند.

نازلترین قیمت اتصالات گالوانیزه

یکی از مراکز معتبری که نازلترین قیمت اتصالات گالوانیزه را دارد فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری  سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است.

آدرس فروشگاه امین

آدرس فروشگاه امین : تهران – خیابان خیام شمالی- رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه افخمی – پلاک ۴

تلفن : ۳۳۹۰۰۸۳۲

        ۳۳۹۰۰۷۶۵

        ۳۳۹۱۳۹۰۷

        ۳۳۹۵۸۰۹۵

        ۳۳۹۵۸۰۹۸

همراه : ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

          ۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳ (رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت اتصالات گالوانیزه قیمت اتصالات گالوانیزه اتصالات و لوله ها دنده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است

شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند که تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجرا و ناکارآمد است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

گروه بین‌المللی پی‌اندآی کلابز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سقف قیمت از زمان اعلام آن یعنی دو سال پیش موفقیت چندانی نداشته است زیرا روسیه به ناوگان خود، همچنین کشتی‌های خارج از نظارت غرب روی آورده است.

این بیانیه روز سه شنبه به‌عنوان مدرکی کتبی به نشست استماع پارلمان بریتانیا ارائه شد. این گروه می‌گوید که از ۱۲ شرکت بیمه ارائه‌دهنده مسئولیت شخص ثالث دریایی تشکیل می‌شود که ۸۷درصد از حجم باری اقیانوس‌پیماها را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد سقف قیمت نفت بیش‌ازپیش غیرقابل‌اجرا می‌شود زیرا کشتی‌ها و خدمات مرتبط بیشتری وارد این تجارت موازی می‌شوند؛ ما تخمین می‌زنیم که در نتیجه اعلام سقف قیمت نفت، حدود ۸۰۰ نفتکش این گروه بین‌المللی را ترک کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید