Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:51:43 GMT

برخوردهای دوگانه غرب ریشه همه ظلم‌ها و تبعیض‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۹۷۱۳

برخوردهای دوگانه غرب ریشه همه ظلم‌ها و تبعیض‌ها است

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز شنبه در آئین معارفه معاون فرماندار تنگستان و بخشدار دلوار در شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: آنجا که مردم مظلوم فلسطین، سوریه، افغانستان، عراق، لبنا، یمن و در قلب اروپا نسل کشی قرون وسطایی علیه مردم مسلمان بوسنی و هرزگوین و جنایت‌های در سربرنیتسا که بعد از ۲۰ سال حتی اثری از آن جنایت‌ها در سازمان ملل و شورای امنیت نیست آیا می‌توانند امروز مدعی صلح جهانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مطابق تعالیم نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد رهبر معظم انقلاب براساس احکام اسلامی هرگونه ظلم و ستم بر ملت‌ها محوم است اما آیا کشورهای غربی به ظلم‌های علیه بشریت تا کنون اندیشیده اند که بالاخره باید روزی در محضر همین ملت‌های ستمدیده پاسخ داده و در پیشگاه تاریخ به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند؟.

ایرانی با بیان اینکه استکبار جهانی جنگ جهانی سوم را سال‌هاست بر علیه مسلمانان و مظلومان آغاز کرده است اظهار کرد: از فردای جنگ جهانی دوم، فاتحان خود خوانده با تقسیم دنیا و تشکیل سازمان ملل بویژه شورای امنیت به بهانه حفظ امنیت جهانی مستکبرانه علیه ملت‌های آزاد و مستقل به بهانه‌هایی از جمله دفاع از آزادی، دمکراسی و حقوق بشر در حمله به کشورهای مستقل و بویژه کشورهای اسلامی و تبلیغات دروغ لحظه ای درنگ نکردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در خصوص انتصابات استان بوشهر افزود: در این مدت صد در صد فرمانداران، ۷۰ درصد بخشداران و ۶۰ درصد معاونان فرمانداران استان منصوب شده اند و این انتصاب‌ها در کشور رکوردی است که در سایر استان‌ها هنوز تحقق پیدا نکرده و مورد تقدیر وزارت کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مدیریت ارشد استان بوشهر بسیجی وار به فکر رفع موانع تولید، سرمایه گذاری و ارتقای سطح خدمات عمرانی و احیا پروژه های فراموش شده ولی حیاتی استان است.

ایرانی اضافه کرد: ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند و دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به این جایگاه عبادی سیاسی داشته و دفاع از جایگاه امام جمعه از وظایف مسئولان است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: ائمه جمعه معتمدترین مشاوران دولت هستند و کسانی که سعی در تضعیف این جایگاه دارند راه را به خطا می‌روند.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه یادآور شد: نیروی انتظامی مقتدرگرا  اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و قداره بندان نخواهد داد و به شدت با افرادی که جامعه را متشنج و عربده کشی کنند برخورد می‌کند.

در این آئین روح الله تنگستانی به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تنگستان و عبدالرضا عالی‌پور بعنوان معاون فرماندار تنگستان و بخشدار دلوار معرفی شدند.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر تنگستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر تنگستان بوشهر استانداری بوشهر تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر پایه خلیج‌ فارس این سند تنظیم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج‌ فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج‌ فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج‌ فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج‌ فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج‌ فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج‌ فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

باستین، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج‌ فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد، تصریح کرد: در این زمینه سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نام خلیج‌ فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است