Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:41:59 GMT

فعالیت حضوری مدارس در استان مرکزی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۹۹۲۴

فعالیت حضوری مدارس در استان مرکزی آغاز می‌شود

گروه استان‌ها ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فعالیت حضوری مدارس در استان آغاز شود. - اخبار استانها -

 به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، بهرام حسین‌آبادی امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به فعالیت مدارس استان گفت: در جلسات قبل وضعیت مدارس به این شکل بود که در روستاها اعم از متوسطه اول و دوم فعالیت مدارس کم‌جمعیت به صورت حضوری و هنرستان‌ها اعم از اینکه در روستا یا شهر باشند کارگاه‌های آنها به صورت حضوری و پژوهش‌سراها و کانون‌ها با رعایت پروتکل‌ها برای انجام مسابقات به صورت حضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌آبادی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که با اجازه‌ای که ستاد می‌دهد مدارس ابتدایی متوسطه اول، دوم، مراکز علمی آزاد و مدارس غیردولتی فعالیت خود را به صورت حضوری بر اساس الگوی قبل از شیوع اُمیکرون و به صورت گروه‌بندی با برنامه ابلاغی از سوی مدرسه و رعایت شیوه‌نامه و ضوابط بهداشتی انجام دهند.

وی ادامه داد: اتاق‌هایی که برای مطالعه در نظر گرفته می‌شود و بیشتر برای پایه دوازدهم و پایه‌هایی که مدرسه ضرورت می‌بیند با رعایت شیوه‌نامه‌ها انجام شود.

خروج شهرستان‌های فارس از وضعیت قرمز/ امیکرون همچنان در کمین است

آخرین اخبار امیکرون در ایران| کاهش 19.56 درصدی شهرهای قرمز/ نوروز 1401 برای واکسن‌گریزها خوش نیست + نقشه و نمودارآخرین اخبار امیکرون در ایران | کودکان را قربانی خرید شب عید نکنیم / خودنمایی زیرپوستی ویروس منحوس + نقشه و نمودار

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: با توجه اینکه آموزش تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است و جای نگرانی دارد و آسیبی که آموزش و پرورش در کرونا دید و وضعیت شکننده‌ای که برای سایر صنوف داشت به آموزش بیشتر وارد شد خواهشی که از استاندار دارم این است که این روال به دوران قبل از شیوع اُمیکرون برگردد و فعالیت حضوری مدارس آغاز شود و آنچه که در توان آموزش و پرورش است را سعی می‌کنیم به منظور رعایت شیوه‌نامه‌ها و ضوابط بهداشتی به کار بگیریم.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صورت حضوری آموزش و پرورش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی

تین نیوز

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی های برقی اظهار کرد: تاکسی های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران