Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:59:02 GMT

واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۰۸۲۴

واکنش آلگری به شایعه بازگشت پوگبا به یوونتوس

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره احتمال بازگشت هافبک فرانسوی سابق این تیم به تورین توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امروز (شنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد در پایان فصل پس از شش فصل حضور در اولدترافورد دوباره به یوونتوس برمی‌گردد.

ماسیمیلیانو آلگری درباره بازیکنی که قراردادش با شیاطین سرخ تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و زمزمه تمایل خود او برای بازگشت به سری A شنیده می‌شود، اظهار داشت: در این مقطع از فصل صحبت درباره بازار، پوگبا یا هر چیزی دیگر در حوزه نقل‌وانتقالات غیرمنطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا بازیکن منچستریونایتد است و من هم نمی‌دانم که او سال آینده کجا خواهد بود. ما با پوگبا رابطه خوبی داریم، اما در حال حاضر صحبت راجع به بازار هیچ منطقی ندارد. ما باید به اهداف‌مان فکر کنیم.

آلگری که تیمش فردا شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میزبان اسپتزیا خواهد بود، با اشاره به وضعیت بانوی پیر افزود: اسپتزیا چهار بازی خارج از خانه‌اش را برده است. آنها تیمی هستند که همیشه هجومی بازی می‌کنند و سه مهاجم در ترکیب‌شان قرار می‌دهند. تیم‌شان تکنیکی است و هرچه بازی به انتهایش نزدیک شود، امتیاز گرفتن از آنها سخت‌تر می‌شود. فردا استادیوم پر خواهد بود و هواداران هم باید به تیم ما روحیه بدهند.

سرمربی بانوی پیر راجع به شانس قهرمانی یوونتوس در این فصل سری A هم تأکید کرد: باشگاه همیشه دارد به جنگیدن برای تحقق بزرگترین اهداف فکر می‌کند و همه ما هم با این رویکرد باشگاه موافقیم. با این حال نباید فراموش کرد که تیم ما مسائل زیادی دارد که یکی از آنها فاصله امتیازی‌مان با تیم‌های بالای جدول است. من باز هم تکرار می‌کنم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید حداقل ۸۴ امتیاز کسب کند، ضمن اینکه اگر آتالانتا همینطور پا به پای ما بیاید، با کسب پیروزی در بازی معوقه‌اش برابر تورینو هم می‌تواند رده چهارم را هم از چنگ ما درآورد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت پل پوگبا سری A یوونتوس تیم فوتبال یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری تورینو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی