Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@23:45:08 GMT

صادرات فلفل دلمه‌ای از کشورمان به روسیه از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۱۴۵۳

صادرات فلفل دلمه‌ای از کشورمان به روسیه از سر گرفته شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: صادرات فلفل دلمه‌ای کشورمان به روسیه از روز شنبه ۱۴ اسفند رسماً از سر گرفته ‌شد.

به گزارش مشرق، اکبر فتحی با بیان اینکه با پیگیری‌ها و مذاکرات فنی انجام شده از سوی وزارت جهادکشاورزی، ممنوعیت واردات فلفل دلمه‌ای ایران از سوی روسیه رفع و صادرات این محصول از سر گرفته شد، اظهار کرد: این تصمیم پس از انجام اقداماتی همچون رایزنی در حاشیه سفر ریاست جمهوری به کشور روسیه، سفر معاون باغبانی وزارت جهادکشاورزی و هیات همراه به روسیه و حضور تیم فنی و کارشناسی روسیه طی هفته گذشته در ایران و بازدید از مراکز تولید فلفل دلمه‌ای و آزمایشگاه‌های مرجع در چند استان کشور از جمله استان آذربایجان شرقی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تبریک این دستاورد که بیانگر سلامت و کیفیت محصولات کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و نویدی برای جامعه کشاورزی به ویژه گلخانه‌داران و فلفل‌کاران عزیز است، گفت: به استحضار مردم می‌رساند، تلاش شبانه‌روزی فرزندان ملت ایران در وزارت جهادکشاورزی در راستای تحقق دیپلماسی غذایی که یکی از مهمترین راهبردهای تحقق امنیت و اقتدار غذایی است به صورت ویژه و مستمر ادامه دارد.

آتنا پاپوآ، رئیس سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف کنندگان روسیه طی نامه‌ای رسما اعلام کرد ممنوعیت صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از ۵ مارس ۲۰۲۲ مطابق با ۱۴ اسفند برطرف شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت روسیه گلخانه فلفل دلمه ای مشرق وزارت جهاد کشاورزی فلفل دلمه ای ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فلفل دلمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ۶۶ پهپاد بر فراز قلمرو «کراسنودار» و ۲ فروند پهپاد دیگر در شبه‌جزیره کریمه سرنگون شدند.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه اظهار کرد روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را در شب جمعه تا شنبه ۲۷ آوریل در منطقه کراسنودار (جنوب) و در کریمه ضمیمه شده رهگیری کرده است.

به نقل از ب.اف. ام. تی. وی، ونیامین کوندراتیف، فرماندار منطقه کراسنودار در تلگرام نوشت: «آنها سعی کردند به پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌های نفتی حمله کنند، طبق اطلاعات موجود در محل، هیچ آسیب جدی وجود ندارد.»

ارتش اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را به خاک روسیه افزایش داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد