Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی استفاده بهینه از برنامه‌ها و اقدامات را در گروی نگاه کارشناسی بر مسائل دانست و گفت: اقدامات باید غیرسلیقه‌ای و مبتنی بر دانش باشد.

به گفته آیت الله دری نجف آبادی به زودی کمیته‌ای اجرایی و دانشگاهی برای اجرای ساز و کار پیوست نویسی فرهنگی برای برنامه‌های درون استانی تعیین و کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیانیان از مدیران اسبق فرهنگی کشور و عضو اندیشکده فرهنگ سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت میهمان ویژه این جلسه بود و مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

هر اقدام و برنامه‌های ولو در حوزه اقتصادی نیازمند پیوست فرهنگی است تا برنامه را در مسیر رضایتمندی و دینداری مردم هدایت کند.

فرهنگ مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و همه تلاش دشمن و مزدوران پیدا و پنهانش خدشه دار کردن حکومت دینی است که با لحاظ پیوست فرهنگی و اجتماعی این نقیصه تا حدود زیادی قابل جبران است.

حوزه فرهنگی با سلقه‌ها روبروست در حالیکه باید بنیان علمی و کارشناسی داشته باشد و هر طرحی اعم از پروژه فنی، اقتصادی، اجتماعی و... در ذات خود با فرهنگ جامعه تعامل دارد که باید آن را شناخت و با لحاظ بخش فرهنگی طرح را اجرا کرد.

اصلاح جامعه خدمت متواضعانه در هر لباسی بر پایه علم است و روح استبداد زدگی در فرهنگ مدیریت یکی از موانع تحقق این اصل است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم

تمام ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و تاریخی شهر اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان، نه‌تن‌ها برای شهروندان آن، بلکه برای سایر شهر‌ها نیز معرفی و مطرح می‌شود تا توسعه فرهنگ و هنر آن شهر در حوزه‌های مختلف را به دنبال داشته باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود