Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از استان مازندران،حسین نازک‌تبار سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان مازندران، از ثبت‌نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور(نوبت بیست و دوم )تا ۲۰ اسفند۱۴۰۰خبر داد و اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان از بالاترین تسهیلات وام دانشجویی با پایین‌ترین کارمزد بانکی (۴.۱۱درصد) برای پرداخت شهریه دانشجویی برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرایط ویژه برای تحصیل شاغلان، معلمان، دانش آموختگان یا دانشجویان ترم آخر کارشناسی در این دوره‌ها فراهم و پیش‌بینی شده است.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان مازندران افزود: ثبت‌نام از ۱۰  اسفندماه شروع شده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام رشته‌های موردعلاقه خود اقدام کنند.

نازک‌تبار، مراکز و واحدهای بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، بابل، آمل، محمودآباد، نوشهر، تنکابن و رامسر مجری دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور در سطح استان مازندران برشمرد و گفت: پذیرفته‌شدگان، دانشجوی ورودی مهر سال ۱۴۰۱ محسوب خواهند شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ثبت نام دوره های فراگیر پیام نور دانشگاه مازندران دانشجویان دانشگاه پیام نور استان مازندران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز