Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مصری پور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه نباید اُمیکرون را دست کم گرفت، افزود: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی و محافظت در برابر سویه امیکرون کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی گفت: شهروندان به منظور ایجاد ایمنی جمعی هر چه سریعتر نوبت سوم واکسن را تزریق کنند.   
وی به قرار گرفتن  شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان بر این باورند، تزریق واکسن کرونا در مقابل امیکرون همچون سویه‌های دیگر احتمال ابتلا، شدت وضعیت بیماری و مرگ و میر را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شبکه بهداشت و درمان میامی با بیان اینکه تاکنون ۹۹ درصد پوشش واکسیناسیون دُز اول و ۸۳ درصد دُز دوم  بالای ۱۲ سال در جمعیت ۲۹هزار و ۹۴۹ نفر انجام شد، ابراز داشت: ۲۹ درصد پوشش واکسیناسیون دُز اول جمعیت بین ۹ الی ۱۲ ساله‌ها با جمعیت یکهزار و ۸۸۰ نفر انجام شد.
مصری‌پور به تزریق واکسن دُز اول ۲ هزار و ۸۴۰ نفر افراد بین ۵ الی ۹ ساله‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۸۳ درصد مادران باردار دُز اول واکسن، ۷۳  درصد دُز دوم و ۱۹ درصد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی واکسیناسیون دانش آموزان را ضروری خواند و اظهار داشت: واکسیناسیون دانش آموزان دُز اول با پوشش ۱۰۰ درصدی و دُز دوم نیز با پوشش ۹۰ درصدی انجام شد.
مصری پور با بیان اینکه وظیفه اصلی مراکز خدمات جامع سلامت ارائه مراقبت های اولیه بهداشتی به جمعیت تحت پوشش و در صورت لزوم ارجاع بیماران به سطوح بالاتر است، افزود: شبکه بهداشت و درمان میامی از مرداد  ۱۳۹۹ در این شهرستان آغاز به کار کرد.
شبکه بهداشت درمان میامی هشت مرکز، ۲۹ خانه بهداشت و یک پایگاه بهداشتی را تحت پوشش دارد.
میامی شرقی ترین شهرستان استان سمنان در مسیر تهران - مشهد قرار دارد. 

برچسب‌ها اومیکرون ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون میامی واکسن کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا اومیکرون ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون میامی واکسن کرونا واکسیناسیون د واکسن کرونا د ز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته