Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمود صادقی درباه اظهارات برخی از نمایندگان مجلس یازدهم نسبت به مردم و این‌که چرا یک نماینده به خودش اجازه می‌دهد با الفاظی مردم را مورد خطاب قرار دهد که موجب خشم آنان شود، گفت: در گذشته به صورت طنز در یکی از نطق‌هایم بیان کردم آیا نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند؟ پاسخ دادم این‌ها عصاره فضائل شورای نگهبان هستند؛ در واقع آن سیستمی که شورای نگهبان برای تائید و رد صلاحیت می‌چیند و مضیقه‌هایی که ایجاد می‌کند به طور طبیعی خروجی‌اش یک چنین اشخاصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت علی در حدیثی چندین علت شکست یک امت اسلامی را مطرح کردند که از آن علت‌ها « َتقدیمِ الاَراذِلِ وَ تَاخیرِ الاَفاضِلِ» است؛ یعنی به کار گماردن آدم‌های پست و کنار گذاردن انسان‌های فاضل است که نمونه بارزش را ما مشاهده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش از اینکه نمایندگان مورد سوال قرار گیرند اعضای شورای نگهبان باید مورد سوال قرار گیرند که نتیجه خروجی سیستم شورای نگهبان همین چیزی است که مشاهده می‌کنیم و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که شورای نگهبان مثلاً به لحاظ این تعابیر بیاید فیلتر رد صلاحیت را تنگ‌تر کند در واقع این خروجی منطقی تصمیم شورای نگهبان است.

صادقی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که میزان مشارکت مردم در ۲ انتخابات گذشته در کمترین حد خودش قرار داشت این رفتارها چه تاثیری در کنش سیاسی مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی خواهد داشت، بیان کرد: فکر می‌کنم نتیجه‌ای که افکار عمومی می‌گیرد این است که به درستی در انتخابات سال ۹۸ و سال ۱۴۰۰ رفتار کرد و با این رفتارها قهر مردم عمیق‌تر خواهد شد.

منبع: دیدبان ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود صادقی طرح صیانت فضای مجازی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان