Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آلمانی چلسی می گوید همیشه به دنبال گل های بیشتر است.

کای هاورتس معتقد است ریس جیمز یکی از بازیکنان مهم باشگاه چلسی محسوب می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، آبی های لندن شب گذشته توانستند با 4 گل برنلی را شکست دهند که سهم کای هاورتس، مهاجم آلمانی چلسی در این بازی دو گل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد عملکرد خوبش در شب گذشته گفت:

خیلی خوشحالم. نتیجه خیلی خوبی برای ما بود. به نظرم به این گل ها نیاز داشتیم. بازی سختی بود. به خصوص در نیمه اول. اهمیت زیادی داشت که در اوایل نیمه دوم گل بزنیم و در مجموع فکر می کنم بازی خوبی از سوی ما بود. گل ریس جیمز فوق العاده بود و کمک زیادی به ما کرد. بابت این نتیجه خوشحالیم.

 

هاورتس در مورد درخشش ریس جیمز گفت:

به نظرم او بازیکنی ویژه برای ما است. بازیکنی بسیار مهم. او مدافع کناری است اما گل می زند و پاس گل می دهد و به نظرم این خیلی مهم است. جیمز بازیکن بزرگی است. 

او در مورد پایان دادن به روند گل نزدن خود در لیگ برتر گفت:

وقتی گل نمی زنید خیلی سخت است اما این گل ها به من کمک می کند و از این بابت خوشحالم. گاهی اوقات باید صبر کنید تا به گل های بیشتر برسید. همیشه بیشتر و بیشتر می خواهم. قطعا خوشحالم که دیروز دو گل زدم. فکر می کنم بعد از شکست در فینال کارابائو کاپ اندکی برگشتن به روزهای خوب سخت بود اما نشان دادیم که شخصیت بزرگی داریم. به نظرم در هفته ها و ماه های اخیر خوب بودیم. 6 ماه اول فصل اندکی برایمان سخت بود به خصوص در زمستان که مصدومان زیادی داشتیم. به همین خاطر فکر می کنم به روند خوبمان برگشته ایم و می خواهیم به این شرایط ادامه دهیم. 

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ریس جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود

مک کنی عنوان کرد که تمایلی به جدایی از یوونتوس ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و آاس رم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. 

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

وستون مک کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس، پس از بازی در گفتگو با اسکای گفت: 

نمی‌توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم، به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم اما نتوانستیم به آن برسیم. بازی سختی بود اما ما از لحاظ تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

 

مک کنی در ادامه افزود: 

هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود، اما به آن نرسیدیم و حالا هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی، خسته هستیم. برخی فکر می‌کنند که ما بازیکنان، از اهمیت بازی برای تیم بزرگی چون یوونتوس آگاه نیستیم و تمام تلاش خود را برای این تیم به کار نمی‌گیریم. نه، این‌گونه نیست. ما قدر جایگاهی که در آن هستیم را می دانیم اما باید بدانید که خستگی بر عملکرد ما تاثیر بسیاری داشت و اجازه نداد تا انتظارات را برآورده کنیم.

هافبک آمریکایی در مورد آینده‌اش گفت: 

هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده اما ایجنت من در حال صحبت با جونتولی در مورد تمدید آن است. ایده من این است که در یوونتوس بمانم تا آن را به رقابت بر سر اسکودتو برگردانم و همچنین با این تیم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی