Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@03:40:36 GMT

کاشت ٢١ هزار اصله درخت؛ فردا در شهرری

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۰۰۳۶

کاشت ٢١ هزار اصله درخت؛ فردا در شهرری

همشهری آنلاین - رابعه تیموری:شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : «این اقدام با هدف بهبود فضای سبز منطقه و گرامیداشت هفته منابع طبیعی انجام و ٢١ هزار اصله درخت توسط شهروندان و مدیریت شهری منطقه ٢٠ در منزل شهروندان، فضاهای عمومی و مراکز اداری منطقه غرس می‌شود. »
«سید محمد ناظم رضوی» به برگزاری مراسم روز درختکاری در این منطقه اشاره کرد و افزود : «در این مراسم که روز دوشنبه ١٦ اسفند و همزمان با روز درختکاری برگزار می‌شود، ٩٠٠ نهال کاشته و تعدادی از آنها به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ٦ شهید مدافع سلامت منطقه و دیگر شهدای شهر ری نامگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


ناظم رضوی توسعه فضای سبز را از اهداف مدیریت شهری منطقه ٢٠ برشمرد و اعلام کرد : «امسال در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای، فضای سبز محله‌های مختلف منطقه بهبود پیدا کرد و بوستان دوستدار کودک در محله ١٣ آبان، بوستان گلشنی در محله شهادت، بوستان غدیر میثم در ناحیه ٦ و بوستان‌های مینیاتوری باران١ و باران ٢ در باغراه جوانمرد قصاب احداث شدند. »
به گفته شهردار منطقه ٢٠ مراسم روز درختکاری فردا ساعت ١٠ با حضور تعدادی از مسئولان، شهروندان و خانواده شهدای منطقه در خیابان شهید پریشانی برگزار می‌شود.

کد خبر 662177 برچسب‌ها درختکاری بوستان منطقه ۲۰

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: درختکاری بوستان منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد