Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:42:49 GMT

فرمانده سپاه فجر فارس: پاسداری یک فرهنگ است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۰۴۱۰

فرمانده سپاه فجر فارس: پاسداری یک فرهنگ است

به گزارش ایرنا، سردار یدالله بوعلی یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار با بیان اینکه آنچه در طول دوران انقلاب اسلامی رخ داده بخش عمده‌ای برخلاف برآورد دنیای کفر بوده،گفت: ما امروز به واسطه باور و اعتقادی که همه دوستداران انقلاب اسلامی داشتند به مرحله‌ای رسیدیم که خلاف انتظار دنیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اعتقاد و باور فراتر از امکانات مادی اثرگذار است، افزود: هر چه تجهیزات لازم و کافی باشد باید با باور قلبی همراه باشد تا تاثیرگذاری خود را نشان دهد. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امروز ارتش‌های کلاسیک چه از جهت کثرت تجهیزات و نفرات مقابل کسانی که با باور خود مقاومت می‌کنند، عاجز مانده‌اند گفت: این امر در منطقه خاورمیانه بیشتر ملموس است. 

سردار بوعلی با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس با عنوان یک الگو این روحیه را به دنیا صادر کردند، تصریح کرد: پاسداری یک فرهنگ است که ریشه در قیام عاشورا دارد و یکی از دلایل نامگذاری این روز این است که همه حرکت و جهت‌گیری در مسیر امام حسین(ع) باشد. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اگر سپاه با عنوان یک ساختار قوی و مقتدر قادر است از تمامیت ارضی این کشور به صورت قاطع دفاع کند و فراتر از جغرافیای خودش اعمال قدرت کند، براساس همان باور و اعتقاد است. 

بوعلی با بیان اینکه امروز تنها بخشی از توانمندی‌های خود را نشان دادیم که همین بخش نیز دشمن را به تحیر و عجز درآورده است، افزود: سپاه پاسداران ظرفیت‌ها و دستاوردهای خیلی بیشتری از آنچه نشان می‌دهد، دارد، امروز دشمن نه تنها اذعان به اقتدار نیروهای مسلح می‌کنند بلکه جرات ندارند که بخواهند اقدام عملی کنند یا ضربه‌ای بزنند. 

وی با بیان اینکه درخواستم از شورای شهر این است که نگاه به مجموعه سپاه یک نگاه هم افزا باشد تا ظرفیت سپاه به کمک مجموعه شهر بیاید،افزود: می‌توان از امکانات سپاه برای کمک به شهرداری و شورای شهر استفاده شود که در قالب تفاهم‌نامه‌هایی با شهرداری می‌توان این همکاری را گسترش داد. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۳۱ نقطه شهر به نوعی کمک به مدیریت شهری است تا گره از مشکلات مردم باز شود، اظهار کرد: در این راستا شورای شهر نیز از مدیران شهری و شهردار مطالبه‌گر باشد تا مردم حس کنند که تغییر در مدیریت شهر رخ داده است. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه شعبان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه شعبان فارس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه شعبان فارس فرمانده سپاه فجر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی