Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:43:55 GMT

بازگشت سپاهان به لیگ با احیای دوباره و دبل مغانلو

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۰۹۲۹

سپاهانی‌ها با برتری مقابل فجر جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم سپاهان و فجرسپاسی در قالب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر طلایی‌پوشان به پایان رسید تا اولین پیروزی نویدکیا پس از بازگشت رقم بخورد.

در دقیقه ۴۳ گل اول سپاهانی‌ها به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار مغانلو روی سانتر میلاد جهانی از روی نقطه کرنر با ضربه سر توپ را وارد دروازه ایمان صادقی کرد.

شهریار مغانلو دومین گل خودش و تیمش را در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند. او روی ریباند ضربه کاشته امید نورافکن با ضربه‌ای بغل پا توپ را وارد دروازه فجری‌ها کرد.

طلایی‌پوشان با این پیروزی ۳۸ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کردند. در مقابل فجری‌ها با این شکست همچنان با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده سپاهان شهریار مغانلو فجرسپاسی مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!