Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپل معمولاً هر سال میزبان سه رویداد کلیدی راه اندازی است (بدون احتساب کنفرانس‌های جهانی توسعه دهندگان WWDC)؛ و این رویداد‌های بزرگ، بسیار مورد اقبال مخاطبان است.

این رویداد‌ها تا زمان فرا رسیدن همه‌گیری کووید-۱۹ به صورت آفلاین برگزار می‌شدند. از سال ۲۰۲۰، رویداد‌ها به صورت آنلاین انجام شده است. یکی از این رویداد‌های سالانه، رویداد بهار اپل است که معمولاً مارس تا آوریل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از رویداد بهار ۲۰۲۲، جایی که احتمالاً شاهد عرضه‌های جدیدی از جمله آیفون SE ۳ خواهیم بود، در اینجا تاریخچه مختصری از پنج رویداد اخیر بهار اپل و محصولاتی که در آن زمان شاهد عرضه آن بودیم، آورده شده است.

رویداد اپل بهار ۲۰۲۱: iMac جدید، iPad Pro، AirTag و موارد دیگر

اپل اولین طراحی مجدد iMac کلاسیک خود را پس از نزدیک به یک دهه در جریان رویداد بهار ۲۰۲۱ رونمایی کرد. ما به تازگی یک iMac ۲۴ اینچی را مشاهده کردیم و اندازه بزرگتر یعنی ۲۷ اینچی هنوز راه اندازی نشده است. علاوه بر این، اپل همچنین آیپد پرو ۲۰۲۱ (نسل پنجم) جدید را معرفی کرد که اکنون از تراشه قدرتمندتر M۱ بهره می‌برد.

اپل همچنین گزینه رنگ بنفش را برای آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی، ردیاب Apple AirTag و Apple TV ۴K در این رویداد اعلام کرد. این شرکت حتی مجددا به اپل کارت اشاره کرد و از ادغام لایک‌های اعتباری برای اعضای خانواده پشتیبانی کرد.

رویداد اپل بهار ۲۰۲۰: iPad Pro Gen ۴، MacBook Air Gen ۳، iPhone SE ۲۰۲۰

به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، رویداد خاصی در بهار ۲۰۲۰ اپل برگزار نشد. در عوض، این شرکت چند محصول را به صورت آنلاین معرفی کرد. این شامل آی‌پد پرو نسل چهارم می‌شد که اکنون دارای تراشه Apple A۱۲Z Bionic است و می‌تواند با صفحه‌کلید جادویی Trackpad و Apple Pencil استفاده شود. همچنین فناوری LiDAR نیز در این رویداد معرفی شد.

اپل همچنین نسل سوم مک بوک ایر و آیفون SE ۲۰۲۰، دومین آیفون از سری SE را معرفی کرد. آیفون SE جدید دوباره بر اساس طراحی آیفون ۸ ساخته شد و از تراشه A۱۳ Bionic بهره می‌برد. این تنها آیفونی است که تا به امروز تنها با یک بیانیه مطبوعاتی معرفی شده است.

رویداد اپل بهار ۲۰۱۹: Apple Arcade، Apple Card، Apple News+، Apple TV+

اپل میزبان رویدادی به نام "زمان نمایش است" در تئاتر استیو جابز در محوطه اپل پارک بود. رویداد بهار ۲۰۱۹ هنوز آخرین رویداد راه اندازی بهار توسط اپل است که به صورت حضوری برگزار شد. معرفی‌های جدید شامل اپل کارت بود که کارت اعتباری خود این شرکت بود که توسط Goldman Sachs برای استفاده در اپل پی صادر شده بود.

همچنین Apple Arcade، سرویس اشتراک بازی‌های ویدیویی اپل برای آیفون‌ها، آی‌پدها، تلویزیون‌های اپل و دستگاه‌های MacOS وجود داشت که دارای بازی‌های متعدد، بدون تبلیغات و پشتیبانی از کنترل‌کننده‌هایی مانند DualShock ۴ بود. اپل همچنین سرویس‌های Apple News+ و Apple TV+ را در طول این رویداد اعلام کرد.

رویداد اپل بهار ۲۰۱۸: iPad Gen ۶

اپل رویداد بهار ۲۰۱۸ را در ۲۷ مارس در دبیرستان کالج فنی Lane در شیکاگو میزبانی کرد، جایی که این شرکت تنها یک محصول را معرفی کرد یعنی نسل ششم آی‌پد، که iPad ۶ نیز نامیده می‌شود. این تبلت دارای آواتار ۹.۷ اینچی بود و از چیپست Apple A۱۰ Fusion بهره می‌برد. همچنین با پشتیبانی از Apple Pencil، iPad ۶ تا حد زیادی برای مربیان و مدارس عرضه شد.

رویداد اپل بهار ۲۰۱۶: iPad Pro Gen ۱، iPhone SE و موارد دیگر

رویداد بهاری بعدی در لیست ما را به سال ۲۰۱۶ می‌برد، زیرا اپل در سال ۲۰۱۷ رویداد ویژه‌ای را برگزار نکرد. در طول رویداد بهار ۲۰۱۶ که در ۲۱ مارس در مرکز کنفرانس تاون هال برگزار شد. این شرکت اولین آیپد پرو ۹.۷ اینچی را معرفی کرد یک آیپد برای کاربرانی که به دنبال محصول قدرتمند هستند و همچنین در این رویداد اولین آیفون SE یک آیفون مقرون به صرفه با طراحی قدیمی، اما تراشه مدرن معرفی شد.

اپل همچنین در این رویداد به‌روزرسانی‌هایی را برای watchOS و tvOS اعلام کرد که یکی از آخرین رویداد‌هایی بود که در سالن قدیمی تاون هال در پردیس اپل برگزار شد. رویداد‌های بعدی بهار در اپل پارک، یک مکان جدید در دو مایلی شرق دفتر مرکزی قدیمی برگزار شدند.

بیشتر بخوانید

خصوصیات آیفون SE فاش شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رویداد اپل شرکت اپل رویداد بهاری ایفون جدید رویداد بهار برگزار شد آیفون SE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد همرسانی «دایان» رویدادی با محوریت توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان است که توسط طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) برگزار می‌شود.

در این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت را مغتنم شمرده و در حضور بهره‌برداران معادن و صنایع معدنی و همچنین صاحبان سایر صنایع مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی در بخش‌های خصوصی و دولتی، بشرح زیر به تشریح نیاز‌ها یا قابلیت‌های محصولات دانش‌بنیان می‌پردازند.

 موضوعاتی از جمله استراتژیک بودن و حیاتی بودن محصول یا محصولات دانش‌بنیان تولید‌شده (نقش محصول یا محصولات دانش‌بنیان تولید‌شده در تقویت اقتصاد مقاومتی و کاهش واردات محصولات خارجی، ارائه ویژگی‌های فنی محصولات دانش‌بنیان تولید‌شده، عارضه، نقیصه، معضل یا کمبودی که عامل ایجاد نیاز به خلق محصول دانش‌بنیان بوده است، کاربرد‌های محصول یا محصولات دانش‌بنیان در معادن و صنایع معدنی و افزایش آگاهی نسبت به قابلیت‌ها و افزایش مصرف آن‌ها،  نقش محصول یا محصولات دانش بنیان تولید‌شده در تولید پایدار از محورهای این رویداد به شمار می رود.

همچنین ارتقای ارزش افزوده، افزایش بهره‌وری شامل افزایش کیفیت و کمیت محصول، بهینه‌سازی عملیات و فرآیندها؛ کاهش مصرف آب و انرژی؛ تولید انرژی‌های پاک؛ کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ایی، کاهش استهلاک دستگاه‌ها و تجهیزات؛ بهبود تعمیر و نگهداری؛ افزایش عمر تجهیزات، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات؛ هوشمندسازی؛ استفاده از هوش مصنوعی؛ تحول دیجیتال؛ حفاظت از محیط‌زیست، ارتقای سطح ایمنی و بهداشت، از جمله موضوعات محوری قابل‌طرح در این رویداد برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خواهد بود.

 رقابت‌پذیری آن‌ها با محصولات مشابه خارجی (در صورت بومی‌سازی و وجود رقبای خارجی: قابلیت جایگزین‌شدن با محصولات خارجی از بعد فنی و مالی)، سهم فعلی از بازار کشور و بازار فرامرزی و طرح پروژه‌هایی که از محصولات دانش‌بنیان استفاده کرده‌اند نیز از جمله محوریت‌های دیگر این رویداد است.

موضوعات محوری دیگری که قرار است در این گردهمایی دانش‌بنیان‌های معدن، مطرح شود  بازخورد و رضایت پروژه‌ها یا صنایع بهره‌مند از محصولات دانش‌بنیان در مورد قابلیت‌ها و ارزش‌های حاصل‌شده از کاربرد محصول یا محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، طرح نیاز‌های مختلف از قبیل نیاز به مشارکت مالی یا بهبود و توسعه‌ی محصول، آینده و افق پیش‌روی استفاده از محصول تولید‌شده بر اساس بازارپژوهی بعمل‌آمده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان یا گزارش‌های بازارپژوهی و آینده‌پژوهی مراجع معتبر داخلی یا خارجی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار