Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:23:52 GMT

غرب می‌خواست ایران موشک و پهپاد نداشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۸۴۵

غرب می‌خواست ایران موشک و پهپاد نداشته باشد

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: غرب می خواست ایران موشک و پهپاد نداشته باشد تا مثل اوکراین چشم یاری به آنها داشته باشد.

به گزارش مشرق، سردار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز یکشنبه در جشن روز پاسدار که به همت گردان ایثار لشکر عملیاتی هفت ولی‌عصر (عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار اظهار کرد: حضرت محمد (ص) که فرمودند «سه چیز نزد من محبوب شده که اولین مورد آن نماز اول وقت است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: بنابراین اولیا باید برای عاقبت بخیری فرزندان آنها را به اقامه نماز اول وقت توصیه کنند، قطعاً این کار انسان را از فساد و فحشاء دور و با پاکی نفس باعث صفای روح می‌شود.

وی، نکته بعدی حائز اهمیت از نظر رسول اکرم (ص) را احترام به پدر و مادر و دوستی با آنها دانست و ادامه داد: اوج زیبایی فرزند این است که به پای مادر خود بوسه بزند؛ حضرت محمد (ص) فرمودند اگر کسی بخواهد با بوسه بر در بهشت وارد بهشت شود، ابتدا باید به پای مادر خود بوسه بزند.

وی با تأکید بر این روایت که بهشت زیر پای مادران قرار دارد، عنوان کرد: دنیای غرب می‌گوید که مادر باید در خانه لگدمال و لجن‌مال شود؛ آنها حتی سگ را بهترین جایگزین برای فرزند دلبند می‌دانند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، جهاد فی سبیل‌الله را دیگر نکته مورد تأکید حضرت محمد (ص) دانست و بیان کرد: امام حسین (ع) برای همین جهاد فی سبیل‌الله در کربلا جنگید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور اظهار کرد: امروزه سپاه پهپادها و شهرهای زیرزمینی را افتتاح کرد در حالی که غربی‌ها به دنبال این بودند تا ایران موشک و پهپاد نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اوکراین از لحاظ اتمی سومین قدرت دنیا بود ولی امروز کیش و مات شده در حالی که به اعتماد آمریکا از انرژی هسته‌ای گذشت اما امروز چشم به کمک و یاری اروپا و غرب دوخته است.

وی با اشاره به اینکه خدا وعده پیروزی به ما داده تصریح کرد: در جهاد تبیین مقام معظم رهبری می‌فرماید که مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و حاج قاسم سلیمانی همینطور در بین مردم حضور یافته و به حل مشکلات آنها می‌پرداخت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهپاد جنگ اوکراین انرژی هسته ای اوکراین مشرق قرارگاه کربلا پهپاد ایرانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات ضد متجاوزان انجام داده است.

سخنگوی نیروهای ارتش یمن اعلام کرد که ارتش یمن امروز (جمعه) یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ و یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو ۹ را در آسمان استان صعده هدف قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک دریایی ضد کشتی، نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حملات این کشور در دریای سرخ هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

یحیی سریع همچنین درباره سرنگونی موفق پهپاد پیشرفته آمریکا در آسمان یمن گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ۹ آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام مأموریت‌های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از مردم یمن به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت‌های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی و ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس تقدیر و سپاس گزاری کرد.

کد خبر 6089416

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است