Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:09:44 GMT

رئیس جدید مرکز ایرنا در اردبیل معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۲۰۵۰

رئیس جدید مرکز ایرنا در اردبیل معرفی شد

به گزارش ایرنا مدیرکل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی در این آیین با تقدیر از تلاشهای رئیس پیشین ایرنا در اردبیل اظهار کرد: انتظار می‌رود نمایندگی های ایرنا در داخل کشور با جریان‌سازی خبری، به عنوان رسانه مرجع در استان مطرح باشد.

فاطمه نوری جهانگرد با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد که حوزه های فرهنگی از جمله رسانه یکی از محورهای موثر و کارآمد در راستای جهاد تبیین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به ۱۶ سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور بر ضرورت تبیین تلاش ها و اقدامات دولت مردمی در استان تاکید کرد و گفت: استان اردبیل میزبان هشتمین سفر دولت بود و در این سفر در راستای توسعه استان موارد مهمی در بخش های مختلف تصویب شد که انتظار می رود پیگیری این مصوبات تا حصول نتیجه در دستور کار ایرنا قرار گیرد. 

نوری با اشاره به تاکید دولت سیزدهم  بر لزوم اتمام طرح های نیمه تمام در کشور گفت: طرح های مهمی در استان اردبیل در دست اجراست و انتظار می‌رود طرح‌های مهم و تاثیرگذار احصا و گزارش اقدامات انجام شده و پیشرفت این طرحها به افکار عمومی ارائه شود.

وی با یادآوری اینکه اردبیل خاستگاه حکومت شیعی صفویه بوده و از سابقه فرهنگی و دینی مستحکمی برخوردار است؛ به خبرنگاران ایرنا در اردبیل تاکید کرد که بیش از پیش نگاه ویژه ای به موضوعات فرهنگی، دینی، آداب و سنت ها داشته باشند.

مدیرکل اخبار استان‌ها از رییس جدید ایرنا در استان اردبیل خواست تا به موضوعات خبری با محورهای  زیرساخت‌های توسعه استان بویژه در حوزه حمل و نقل، استقرار واحدهای صنعتی، اتصال به شبکه ریلی کشور (راه آهن اردبیل – میانه) و تعریض محور اردبیل - سرچم؛  ظرفیت های منطقه مغان، پیگیری نیازهای اجتماعی استان و رفع مشکلات دهک های پایین درآمدی و معضلات اجتماعی بویژه در حوزه  ازدواجَ ؛ طلاق؛  افزایش جمعیت؛  بیکاری جوانان و موضوعات زیست محیطی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته در زمینه معرفی پروژه های مهم و زیرساختی استان مانند راه آهن اردبیل در ماه های اخیر و تبیین اقدامات دولت فعالیت های خوبی را شاهد بودیم و انتظار می‌رود اطلاع رسانی درباره این اقدامات با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این آیین داود مرادپور به عنوان رئیس جدید ایرنا در اردبیل معارفه و با اهدای لوحی از خدمات ۳۰ ساله سیفعلی موسی‌زاده، رئیس پیشین این خبرگزاری قدردانی شد.

مرادپور؛ کارشناس ارشد علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی با حدود دو دهه فعالیت خبری، در کارنامه خود تجاربی همچون روزنامه نگاری؛ خبرنگاری سیاسی و اقتصادی و سردبیری گروه سیاسی ایرنا را دارد.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان اردبیل از  سال ۱۳۶۴ مسئولیت پوشش رویدادهای خبری در نقاط مختلف این استان را برعهده دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مراسم معارفه استان اردبیل دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مراسم معارفه استان اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی مراسم معارفه استان اردبیل دولت ایرنا در اردبیل انتظار می رود استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد

مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز (۱۶ اردیبهشت) تا اواخر وقت چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) زبانه‌های کم‌فشار بر منطقه حاکم است و با گذر سامانه ناپایدار در تراز میانی جو در این مدت شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود.

این اطلاعیه تشریح کرده است: امروز وزش باد جنوبی تند تا به نسبت شدید در بیشتر مناطق استان اردبیل به ویژه در مناطق مرکزی رخ خواهد داد و از فردا، دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) تا اواخر وقت چهارشنبه بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی نیمه ابری تا ابری است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: علاوه بر کاهش نسبی دما در این مدت بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق مستعد با احتمال رخداد تگرگ و برخورد صاعقه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی انتظار می‌رود، اما با خروج این سامانه از روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) جو استان به نسبت پایدار و بهاری پیش‌بینی می‌شود.

این اطلاعیه همچنین تصریح کرده است: جاری شدن روان‌آب‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های استان اردبیل با در نظر گرفتن شدت بارش‌ها دور از انتظار نیست و از این رو هم‌استانی‌ها، عشایر و دامداران درخواست می‌شود ضمن توجه به هشدار سطح نارنجی شماره سه مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی، از اتراق در حریم رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

آسمان اردبیل در حال حاضر صاف تا قسمتی ابری، سرعت وزش باد حدود ۳۵ کیلومتر در ساعت و دمای هوا ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است