Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر با اشاره به عملیاتی شدن جهاد تبیین گفت: چگونگی اجرای آن باید طراحی، سندنویسی و مشخص شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نخستین نشست قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ایمان و حاکمیت خدا پایه‌گذاری شده است اظهار داشت: جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان و عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن درصدد است ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد خاطر نشان کرد: تهاجم تحریف در مقابله آن یک جهاد تبیین، یک فریضه بی بدیل، فوری و واجب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان خارجی و داخلی از ابتدای انقلاب در پی تخریب و سیاه نمایی جبهه انقلاب و سفید نمایی و تأیید جریان معاند بودند تصریح کرد: در شرایط کنونی که رسانه‌های بین‌المللی جهان استکبار فعال هستند و فشارهای اقتصادی به کشور تحمیل کرده‌اند، این مهم را شدت بخشیده‌اند.

سردار حسن‌زاده: جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری استفرمانده سپاه استان سمنان: رسانه‌ها نقش بزرگی در جهاد تبیین دارندبسیج اساتید حوزه علمیه علمداری جهاد تبیین را برعهده می‌گیرد

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد روح ناامیدی را به مردم تلقین کند گفت: در رابطه با مدیریت جهاد تبیین، ضرورت و مبنا مشخص است اما چگونگی اجرا آن باید طراحی، سندنویسی و مشخص شود.

صفایی بوشهری افزود: ضرورت و مبانی جهاد تبیین باید طی یک مقاله نوشته و موارد و مصادیق آن و متکفل این امر مشخص شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد