Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر اصغری گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران حداکثر هزینه حمل و نقل انواع موتور سیکلت در کلانشهر‌ها و مراکز استان  ۱۲۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۱۰۸ هزار ریال تعیین شده است.

او گفت: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۳۵۰۰ ریال افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری درباره هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سبک از قبیل سواری، وانت و ون گفت: در کلانشهر‌ها و مراکز استان ۹۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۸۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

او می‌گوید: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۷۵۰۰ ریال افزایش پیدا می‌کند.

اصغری گفت: هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سبک از قبیل سواری، وانت و ون که با کامیونت حمل میشوند در کلانشهر‌ها و مراکز استان یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۹۵۰ هزار ریال است.

او می‌گوید: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۹۰۰۰ ریال افزایش پیدا می‌کند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان همچنین هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین از قبیل مینی بوس و کامیونت را در کلانشهر‌ها و مراکز استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها ۱ میلون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد.

به گفته اصغری این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۱۰ هزار ریال افزایش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول گفت: هزینه حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین از قبیل اتوبوس و کامیون را در کلانشهر‌ها و مراکز استان یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و در سایر شهر‌ها یک میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

او می‌گوید: این تعرفه‌ها در معابر برون شهری و بزرگراه‌های شهری به ازای هر کیلومتر مسافت اضافی بیش از ده کیلومتر برای حمل و نقل هر دستگاه ۱۵ هزار ریال افزایش پیدا می‌کند.

به گفته اصغری تمامی نرخ‌های مصوب حداکثری بوده و ارائه خدمات با قیمت پایینتر به مصرف کنندگان امری شایسته و مورد تقدیر است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی موارد را سریعاً به سامانه‌ گویای ۱۲۴ ستاد خبری گزارش کنند تا در کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تعرفه حمل و نقل کلانشهر ها و مراکز استان ریال افزایش پیدا یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود