Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بیغمیان با اشاره به پیش‌فروش بلیت سفر‌های نوروزی که از دهم اسفند آغاز شده است، گفت: قرار است ۵۰ درصد سهمیه هر اتوبوس پیش‌فروش شود و ۵۰ درصد دیگر ظرفیت بلیت‌ها روز فروش شوند.

با توجه به شیوع کرونا تنها ۸۰ درصد ظرفیت اتوبوس باید مسافر داشته باشد و یک اتوبوس نمی‌تواند با ظرفیت کامل مسافران را جابجا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید طرح ستاد نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ است که برای این ایام حدود ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی مسافران در ایام نوروز اقدام می‌کنند و پیش بینی می‌شود نسبت به ایام نوروز سال گذشته با افزایش ۴۰ درصدی مسافر روبرو خواهیم بود.

همزمان با ستاد نوروزی مسافر، دو ستاد راهیان نور و همچنین زائران منتظران حضرت مهدی (عج) تشکیل شده که از ۲۳ اسفند حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۰ هزار زائر اصفهانی را به مقصد جمران جابجا می‌کنند.

به گفته بیغمیان ۲۵۰ دستگاه اتوبوس نیز به ستاد راهیان نور تخصیص یافته که ۱۰ هزار مسافر را جابجا می‌کنند.

مسافران ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس حتماً باید سه دوز واکسن خود را تزریق کرده و یا کارت واکسن داشته باشند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان درباره افزایش کرایه اتوبوس‌ها در سفر‌های نوروزی نیز گفت: رانندگان پیگیر افزایش کرایه‌های خود هستند، اما معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که نوروز امسال و حداکثر تا یک ماه بعد از عید، نرخ کرایه‌ها افزایش نخواهد داشت و احتمال می‌رود بعد از نوروز اندکی کرایه‌ها افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای مسافران نوروزی کرایه اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی