Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شیرزادی گفت: مردم خیر و نوع‌دوست اسفراین اقدام به پرداخت وجه نقد برای کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اسفراین از طریق صندوق‌های صدقات کردند که تاکنون ۷۴۶ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شیرزادی، مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در اسفراین با اشاره به اینکه هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ ادامه دارد، اظهار داشت: طی سال گذشته ۴۳۰ میلیون تومان توسط خیران و نیکوکاران در این جشن جمع‌آوری شد که امسال پیش‌بینی می‌شود این مبلغ امسال به یک میلیارد تومان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزادی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیکوکاری "عیدی برای همه" نامگذاری شده است، گفت: هر ساله در هفته احسان و نیکوکاری پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر‌ها مستقر می‌شدند، اما از زمان شیوع کرونا رویکرد‌ها تغییر یافت و به سمت پرداخت‌های الکترونیکی و غیرحضوری سوق پیدا کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین افزود: مردم خیر و نوع‌دوست اسفراین اقدام به پرداخت وجه نقدی جهت کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اسفراین از طریق صندوق‌های صدقات کردند که تاکنون ۷۴۶ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۵۸١*۱# کد QR و شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۳۱۵ در جشن احسان و نیکوکاری شرکت کنند.

مدیر کمیته امداد اسفراین همچنین اشاره کرد: در طی ۴۳ سال از پیروی انقلاب اسلامی که کمیته امداد با دستور امام (ره) در ۱۴ اسفند تشکیل شد اقدامات بسیار خوبی به ویژه در بحث اشتغال و مسکن مددجویان، توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و ... انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۳۹ فرصت شغلی برای مددجویان فراهم و ۱۰۰ درصد تعهد از سهمیه برای این موضوع محقق شده است، ابراز کرد: همچنین در سال جاری ۹۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان افتتاح شده است.

شیرزادی با بیان اینکه در زمینه تامین لوازم خانگی نیز تابستان امسال ۱۵۸ کولر آبی و ۱۳۹ بخاری گازی و ۱۸۰ آبگرمکن توزیع شد، عنوان کرد: گفتنی است که در سال جاری تاکنون ۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شده است.

وی به فعالیت‌های مراکز نیکوکاری برون سپار اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ مرکز نیکوکاری در سطح اسفراین در قالب ۱۰ مرکز شهری و ۱۴ مرکز روستایی و با حضور ۱۶ مددکار در حال همکاری هستند که  یک هزار و ۹۰۰ پرونده در اختیار این مددکاران قرار دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴۸ یتیم و ۲۱۸ محسنین تحت پوشش داریم، افزود: لازم به ذکر است که دو هزار و ۱۸۴ حامی برای ایتام و یک هزار و ۱۷۵ حامی محسنین آن‌ها را تحت پوشش دارند و خوشبختانه در حال حاضر هیچ یتیم و محسنینی در اسفراین وجود ندارد که بدون حامی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون تومان کمیته امداد تحت پوشش جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند