Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغری گفت: به مناسبت آغاز سال نو سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حال آماده سازی ساخت چندین المان در سطح شهر است.

او گفت: رنگ آمیزی مبلمان پارکی، سرویس‌های بهداشتی و همچنین تعمیر و بهسازی سیستم‌های روشنایی پارک‌ها از جمله اقداماتی است که توسط این سازمان در حال اجرا است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: نصب المان‌های موضوعی، آذین بندی و نورپردازی معابر اصلی یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در آستانه سال نو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری گفت:  ۴۰ المان با موضوع نوروز، سنندج شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران آماده سازی و در آستانه سال نو در میادین و پارک‌های سطح شهر نصب می‌شود.

به گفته او هفت سری سفره هفت سین هم آماده شده است که به مناسبت آغاز سال نو در سطح شهر نصب خواهد شد.

او گفت: نورپردازی و آذین بندی معابر اصلی سطح شهر نظیر میدان آزادی، پارک سپیدار (بوستان موسیقی) خیابان‌های کشاورز، آبیدر، پاسداران و پیاده راه فردوسی و همچنین میادین حجاب، کوهنورد و میدان امام شافعی از جمله معابری است که بصورت ویژه نورپردازی می‌شود.

اصغری می گوید: با اجرای طرح‌های در راستای زیبا سازی سطح شهر و همچنین نصب المان‌های زیبا و جذاب بتوانیم رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز المان هفت سین سطح شهر سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود