Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۵ هزار و ۷۷۰ تومان معامله شد. این در حالی است که برخی از کانال ها نیز قیمت فروش دلار را پایین تر و در حدود ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرده اند.

دلار  که دیروز قیمت آن بنا بر اعلام برخی کانال های معاملاتی در بازار آزاد تا نزدیک کف کانال ۲۵ هزار تومان نیز پایین آمده بود در ادامه افزایش قیمت را تجربه کرد و در معاملات عصر دیروز مجددا افزایشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم  قیمت دلار در بازار آزاد و در نیمه اول معاملات تمایلی به کاهش نشان ندارد. بی خبری از  مذاکرات وین دلیل احتیاط معامله گران در بازار دلار عنوان می شود.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۱۸۱ تومان و ۲۴ هزار و  ۴۲۴ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۱۲ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۷۲۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۶ هزار و ۹۹۳ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۵۲۸ تومان کاهش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان و ۲۴ هزار و ۴۴۳ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۳۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۳۰۵ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار و یورو کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۳۰۸ تومان و نرخ یورو ۲۶ هزار و ۸۹۰ تومان اعلام شد.

کد خبر 662374 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی نرخ دلار در صرافي ملي یورو دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی نرخ دلار در صرافي ملي یورو دلار آمريكا تومان اعلام شد قیمت فروش آن قیمت خرید ۲۴ هزار ۲۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین