Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان گرگان از تخریب بناهای غیرمجاز دستگاه های دولتی در حریم رودخانه زیارت با ورود دادستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: ۱۶ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه در محور جنگلی ناهارخوران گرگان با پیگیری دستگاه قضایی استان گلستان آزادسازی شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان هفته پیش با مسئولان ۱۰ دستگاه دولتی برای عقب نشینی از حریم و بستر رودخانه زیارت گرگان درمحور ناهارخوران اتمام حجت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود اسپانلو گفت: امروز با تخریب آخرین بنای غیرمجاز دولتی، ۱۶ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه زیارت در محور ناهارخوران آزادسازی و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

دادستان مرکز استان با تاکید بر این که بر اساس تبصره۴ ماده۲ قانون توزیع عادلانه آب، هرگونه تجاوز به بستر رودخانه‌ها ممنوع است افزود: کار آزادسازی حریم و بستر رودخانه های استان را از دستگاه های دولتی آغاز کردیم و با هماهنگی دادستان های سراسر استان به تدریح بناهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه های استان که متعلق به افراد حقیقی هست نیز، تخریب می شود.

اسپانلو به ادامه تلاش های دادستانی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: در حفاظت از اراضی کشاوررزی جدی هستیم و به مردم استان توصیه می کنیم سرمایه خود را در ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی هدر ندهند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان گلستان انقلاب عقب نشینی قانون تجاوز دستگاه های دولتی زمین کشاورزی سرمایه گلستان حریم و بستر رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب