Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:13:25 GMT

جهاد تبیین مسیری برای روشنگری دستاوردهای نظام

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۱۶۱۷

جهاد تبیین مسیری برای روشنگری دستاوردهای نظام

ایسنا/کردستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار جهاد تبیین را مسیری برای روشنگری و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بیان کرد.

  مرتضی میرآقایی عصر امروز (۱۶ اسفند) در جلسه تقدیر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی، جهاد تبیین را مسیری برای روشنگری دستاودهای انقلاب اسلامی بیان و اظهار کرد: این موضوع نه تنها باید در فضای مجازی بلکه در دنیای حقیقی نیز انعکاس پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: امروزه قدرت جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد آن از جمله فرهنگی، سیاسی و به ویژه قدرت نظامی برکسی پوشیده نیست، از این رو هیچ قدرت و ابر قدرتی حتی خیال تعرض به این آب و خاک را نیز در سر نمی پروراند.
وی بخشی از این قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران را مدیون روشنگری، انتشار و تفهیم  توسط خبرنگاران دانست و گفت: رسالت اصلی خبرنگاران نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادن خدمات ارگان های مختلف، نهادها، اصناف و مردم به جهانیان است.

 فرمانده سپاه بیجار در ادامه به تشریح برخی فعالیت ها و خدمات سپاه در راستای دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با شعار  تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پرداخت و بیان کرد: فعالیت گروه های جهادی، طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک های مومنانه طی یک سال گذشته از شاخص ترین فعالیت های سپاه به شمار می رود.

وی ثبت ۱۵۱ گروه جهادی، ساخت مسکن توسط گروه های جهادی در نقاط محروم شهرستان، ارائه خدمات عمومی- تخصصی، تهیه لوازم منزل، ساخت، تجهیز و تحویل یک واحد مسکن مددجوی کمیته امداد در سال ۱۴۰۰، احداث ۱۱۰ واحد مسکونی از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون برای مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد را از اقدامات سپاه در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

وی در ادامه سخنان خود رزمایش کمک های مومنانه در بیجار را نیز بسیار پر بار توصیف کرد و افزود: در شهرستان بیجار از ابتدای دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۱۷ مرحله بسته های کمک معیشتی در بین مردم توزیع شده و هجدهمین مرحله در قالب ۲ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۷۰۰ هزار تومان و جمعاً به ارزش ۱۴ میلیارد تومان نیز فردا اجرا خواهد شد.

 میرآقایی همچنین در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی اعزام ۱۵ اکیپ پزشکی به روستاها، تشکیل ۴ تیم رصدی، مراقبتی، معیشتی و کمک رسان، حضور گروه های پزشکی جهادی منزل محور در سطح شهر، استقرار موسسه عاشوراییان ویژه بیماران سرطانی، تهیه و یا پرداخت هزینه دارو و تولید ماسک و دستکش و... از ابتدای همه گیری کرونا را از دیگر اقدامات سپاه عنوان کرد. 

فرمانده سپاه بیجار گفت: در بخش ایجاد اشتغال نیز کارهایی انجام گرفته که از جمله آن ها می توان به اختصاص ۶ میلیارد تومان به کارگاه های زود بازده مانند فرش بافی ها، پرورش ماهی و... و  ایجاد ۶۰ صندوق مردم محور در پایگاه های بسیج اشاره کرد.

 میرآقایی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل میزهای خدمت کارآمد، تهیه۵۰ مورد جهزیه، مرمت و نوسازی ۱۰مسجد و مدرسه، اجرای هزار و ۱۵۰ برنامه فرهنگی و توزیع ۲ هراز و ۵۰ فقره اقلام آموزشی و کمک آموزشی در بین دانش آموزان از جمله دیگر اقدامات سپاه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی آمده است:

بسمه تعالی

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا (سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) را به همه مجاهدان راه خدا و فعالان عرصه‌های جهادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس و برای برطرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مد نظر معظم له، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند: «هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم...»

«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیازسنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با اقدامات به موقع، باکیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود (انشاالله).

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

با عنایت به ظرفیت‌های بی پایان برخواسته از ایمان و باور‌های گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری معزز و خون‌های مطهر شهدا اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک را به همراه داشته باشد و باعث زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه شود.

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان