Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا ابوقداره رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از الکترونیکی شدن ارجاع کار به مهندسین نظام مهندسی در استان خبر داد و گفت: به منظور به حداقل رسیدن مراجعه ارباب رجوع و شفافیت در نظام تقسیم کار در بین مهندسان و تسهیل در انجام امور مربوط به ارباب رجوع این طرح اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم شرایط خاص کرونایی، شیوع این بیماری در روند حرکت ما به سمت الکترونیکی شدن کارها سرعت بخشید و با اهتمام و جدیت اعضای هیات مدیره، نظام جامع الکترونیک به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم هیات مدیره در حال اجراست.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام گفت: هم‌اکنون بسیاری از امورات سازمان و ارباب رجوع به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، راه اندازی نظام جامع الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و به تدریج کلیه خدمات سازمان، به صورت الکترونیکی ارایه می‌شود.

ابوقداره با بیان اینکه استان ایلام از جمله نخستین استان‌هایی است که دست به چنین اقدامی زده است، گفت: تمامی خدمات به صورت الکترونیکی انجام و به شهرداری ارسال می‌شود که این امر کاهش هزینه‌های ارباب رجوع و سرعت در ارائه خدمات را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک صدور پروانه، فعالیت مهندسی، صدور دفترچه فنی و ملکی ساختمان و... به صورت الکترونیکی انجام می‌شود ، افزود: سازمان نظام مهندسی استان تلاش می‌کند با استفاده از خرد جمعی و الکترونیکی شدن ارجاع کار، عدالت تقسیم کار در بین مهندسین این سازمان را برقرار کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نظام مهندسی ایلام الکترونیک صورت الکترونیکی الکترونیکی شدن نظام مهندسی ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دیروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد. واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی که داوطلبان را اغفال می‌کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست، این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بود، گفت: این افراد به هیئت‌های بدوی و هیئت‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای این شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد