Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخبر در دیدار با جانبازان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی دهکده نشاط ولیعصر (بقیه‌الله) اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند. محمد مخبر دوشنبه شب همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در فضایی صمیمانه با جانبازان این مجتمع به گفتگو پرداخت و پای درد و دل آنان نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در سالن ورزشی و بدنسازی این مجتمع حضور یافت و ضمن همراهی با جانبازان ورزشکار، از نزدیک نظاره‌گر تمرینات ورزشی ایشان در رشته‌های بسکتبال، بدنسازی و فوتبال‌دستی توسط جانبازان مجتمع بود.

مخبر در جمع جانبازان پس از شنیدن سخنان و مشکلات آنان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: در نخستین جلسه هیات دولت گزارشی از مشکلات مطرح شده ارائه و مسائل را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه همه جانبازان به ویژه عزیزان ۷۰ درصد و بویژه جانبازان نخاعی با مسائل و مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند، افزود: این جانبازان و خانواده‌های آنان بسیار تحت فشار هستند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان به مطالبات این عزیزان پاسخ دهیم.

مخبر به نقش فرهنگی ایثارگران و جانبازان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: گرچه ممکن است دشمنان از تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برخوردار باشند، اما فاقد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این بزرگترین موهبتی است که شهدا، جانبازان و ایثارگران در کشور ما آن را نهادینه کرده اند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته تلاش شود، تصریح کرد: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور به موضوعات فرهنگی توجه بیشتری معطوف شود و شجاعت و رشادت‌های فرماندهان دفاع مقدس به عنوان الگو به جوانان معرفی شود.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند دین خود را به جانبازان ادا کرده و مسائل و مشکلات آنان را رفع کند.

جانبازان مجتمع دهکده نشاط ولیعصر (عج) نیز در این دیدار مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محمد مخبر روز جانباز معاون اول رئیس جمهور جانبازان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه