Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی موفق به کسب ۴ نشان طلا، ۵ نشان نقره و ۷ نشان برنز شدند.

در این رقابت‌ها عزیزقلی بهرامی و آیت‌الله امیری در وزن +۱۰۰ کیلوگرم به ترتیب مقام دوم و سوم (مستر۲، راست دست)، نریمان پولادی در وزن ۹۰ کیلوگرم مقام دوم (مستر۳، راست دست)، مجتبی حیدری در وزن ۵۵ کیلوگرم مقام اول (بزرگسالان)، هادی عظیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم مقام سوم (بزرگسالان، راست دست)، مهدی محمدی در وزن ۵۰ کیلوگرم مقام سوم (نوجوانان، راست دست)، امیرمحمد مرادی در وزن ۶۵ کیلوگرم مقام دوم (نوجوانان، راست دست)، سجاد مرادزاده در وزن ۵۵ کیلوگرم مقام سوم (جوانان، راست دست)، هادی عظیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم مقام اول (امید، راست دست)، عماد باقرزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مقام دوم (بزرگسالان، چپ دست)، مجید محمودی در وزن ۷۰ کیلوگرم مقام اول (معلولین، چپ دست)، امیرمهدی مرادی در وزن ۶۵ کیلوگرم مقام سوم (نوجوانان، چپ دست)، یوسف نجفی در وزن ۵۵کیلوگرم مقام سوم (بزرگسالان، چپ دست)، عزیز قلی بهرامی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم مقام سوم (مستر ۲، چپ دست)، نریمان پولادی در وزن ۹۰کیلوگرم مقام دوم (مستر ۳، چپ دست) و هادی عظیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم، مقام اول (امید‌ها چپ دست) مقام کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آغاز رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور در شهرکرد

این دوره از مسابقات ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه به میزبانی شهرکرد در استان چهارمحال بختیاری و با حضور ۴۶۰ شرکت کننده در قالب ۲۰ تیم در رده‌های معلولین، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رقابت های مچ اندازی انتخابی تیم ملی کیلوگرم مقام سوم کیلوگرم مقام دوم راست دست مقام اول چپ دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان