Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود دادستان مینودشت، بیش از ۱۲ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه چهل چای و اراضی جنگلی این شهرستان آزاد سازی شد.

خبرگزاری میزان - یاسر بای با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه چهل چای و اراضی جنگلی این شهرستان آزاد سازی شد، اظهار کرد: امروز ۱۵ مورد رای قطعی خلع ید اراضی جنگلی اجرا و بیش از ۱۰۰ عدد آلاچیق ساخته شده در حریم و بستر رودخانه چهل چای در منطقه جنگلی و گردشگری تنگه این شهرستان تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت افزود: سال‌ها بود تعدادی از افراد با تجاوز به حریم رودخانه و ایجاد دکه‌ها و کافه‌ها، عملا دسترسی مردم به رودخانه را محدود کرده بودند که با اقدامات امروز، فضای این تفرجگاه جنگلی در دسترس همه مردم قرار گرفت.

بای گفت: به سازندگان این بنا‌های غیرمجاز هم، ۴۸ ساعت فرصت داده شد تا آهن آلات و نخاله‌های حاصل از قلع و قمع این بنا‌ها را از حریم رودخانه و جنگل خارج کنند.

دادستان بای افزود: در راستای تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، ساخت و ساز و تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها ممنوع است و امور آب مکلف است بدون طی تشریفات قانونی، بنا‌های غیرمجاز را تخریب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آزادسازی اراضی تصرف اراضی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادسازی اراضی تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه رودخانه چهل چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود