Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور موضوع کم تحرکی را به عنوان دشمن خاموش جامعه به مردم و مسئولان گوشزد کرد و گفت: سرانه ورزش در کشور ۱۳ دقیقه است و با مشکل کم تحرکی در کشور روبه‌رو هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، محمدرضا فروحی شامگاه گذشته در دیدار با استاندار سمنان که در استانداری سمنان انجام شد، اظهار داشت: کم تحرکی دشمن خاموش جامعه است که مسئولان و مردم باید به صورت ویژه و جدی بیش از پیش به آن توجه کنند و نسبت به مقابله با آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اشاره تحقیقات انجام شده در حوزه سرانه ورزش در کشور و جوامع بین‌المللی گفت: بر اساس ژورنال‌های بین‌المللی سرانه ورزش ایرانیان تنها 13 دقیقه است در حالی که میانگین سرانه ورزش در حوزه بین‌المللی 35 دقیقه است و لازم است این عقب‌ماندگی‌ها در حوزه ورزش با فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه جبران شود.

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با تأکید برنهادینه‌سازی فرهنگ ورزش در جامعه گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی این موضوع را به عنوان یک اولویت مهم دنبال می‌کند.

وی در مورد وضعیت استان سمنان در حوزه ورزش و تحرک بدنی گفت: سمنان بیست و هشتمین استان کشور از نظر کم تحرکی است و بر اساس ارزیابی انجام شده هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان نیز جزو سه استان برتر کشور است و لازم است تلاش‌ها و روند حاضر در برنامه‌ریزی‌های پیش رو نیز با جدیت ادامه یابد.

همت هادیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه ورزش همگانی این استان پرداخت و گفت: امسال و سال گذشته در این حوزه روند بسیار مطلوب و رضایت بخشی داشته‌ایم و تلاش ما بر این است که این روند ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه سمنان جزو استان‌های برتر کشور در حوزه ورزش‌های همگانی است گفت: مردم نیز مشارکت بسیار بالایی در برنامه‌های مختلف هیئت همگانی استان سمنان داشته‌اند.

توسعه و حمایت ورزش همگانی و ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های رئیس‌جمهور است استیلی سفیر ورزش همگانی شد/ ملایی: اعتبار تخصیص یافته به فدراسیون قابل تأمل است آیت‌الله دری نجف‌آبادی: گسترش فرهنگ ورزش همگانی در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیر

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان با تأکید بر لزوم ارتقای سلامت و شادابی و نشاط اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم در سال آینده در اجرای برنامه‌ها و رویدادهای ورزش‌های همگانی در استان پیشرفت و رشد حداقل 20 درصدی داشته باشیم و جایگاه استان سمنان را در کشور از این نظر ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/363/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی ورزش های همگانی همگانی استان سمنان ورزش همگانی سرانه ورزش حوزه ورزش کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج